Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@14:25:01 GMT

فیلم/ عشق سال‌های جنگ

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۴۰۳۷

‍‍‍‍‍‍

آن چه پیش رو دارید، یکی از اجراهای او است در خطوط مقدمِ نبرد که در میان رزمنده‌گان آذربایجانی انجام شده

دریافت 11 MB

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «حاج صادق آهنگران» بی شک از محبوب‌ترین چهره ها در سال های دفاع مقدس است. سبکِ حماسی او در نوحه سرایی و سوزِ اختصاصی صدایش، با اشعار صاده و بی پیرایه ی مرحوم «حبیب الله معلمی» و دیگر شاعران انقلاب در هم آمیخت و یادگارهایی تاثیرکذار و دلچسب از آن سال های جهاد و شهادت برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن چه پیش رو دارید، یکی از اجراهای «حاج صادق» است در خطوط مقدمِ نبرد که در میان رزمنده‌گان آذربایجانی انجام شده:

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود

سردار پاسدار مظاهر مجیدی  به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران در نشست صمیمی با مدیران مسئول رسانه‌های استان همدان گفت: هنگام انجام عملیات والفجر هشت کارشناسان نظامی حامی رژیم بعثی و استکبار جهانی مدعی این بودند که انجام این عملیات به علت وجود مانع طبیعی بزرگی با عنوان «اروند رود» ناممکن و محال است.

او گفت: با این وجود رزمندگان اسلامی عملیات والفجر هشت این عملیات غرور آفرین را به بهترین شکل ممکن انجام داده و در کمال ناباوری کارشناسان نظامی منطقه فاو را فتح کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان همچنین گفت: بعد از حمله رژیم جعلی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران، رهبر فرزانه انقلاب فرمودند این رژیم تنبیه می‌شود، اما کارشناسان رژیم صهیونیستی به همراه حامیان این رژیم و ناتو مدعی بودند که ایران به هیچ عنوان عملیات نظامی انجام نمی‌دهد.

سردار مجیدی گفت: آنان همچنین بر این باور بودند در صورت انجام عملیات نظامی از سوی ایران، این عملیات به صورت ضعیف و از خاک یکی از کشور‌های منطقه صورت می‌گیرد.

او گفت:ما بر اساس تدبیر مسوولان، همانجایی که دشمن به کنسولگری ایران حمله کرده بود مورد ضربه رزمندگان اسلام قرار گرفت.

سردار مجیدی گفت: رژیم صهیونیستی همه ظرفیت اطلاعاتی و تسلیحاتی خود را برای جلوگیری از حرکت نظامی ایران پای کار آورده بود، اما اراده بر این بود که ضربه‌ای سخت به این رژیم وارد شود.

او گفت: همواره در عملیات‌ها زمان و مکان عملیات بازگو نمی‌شود، اما پیش از انجام عملیات وعده صادق این موضوع اطلاع رسانی شد و پهپاد‌های ایران حدود سه ساعت در فراز آسمان و جلوی دیدگان دشمن حرکت کرد بنابراین همه توان اطلاعاتی و نظامی دشمن پای کار بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: این حرکت بزرگ و غرور آفرین زمانی اتفاق افتاد که خواست عمومی، مردم و رزمندگان منطقه انجام انتقام بود و بدنبال آن دشمنان این ملت از دست رزمندگان سیلی خوردند.

سردار مجیدی گفت: این عملیات و حماسه بزرگ بار دیگر امید را در دل مشتضعفان، مردم و جبهه مقاومت زنده کرد.

اوگفت: امام راحل با درایت و آینده نگری، سپاه و بسیج را در آغازین روز‌های شکل گیری انقلاب راه اندازی کردند تا با بهره گری از ظرفیت مردم نظام را حفظ کند که امروز شاهد این مهم هستیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: اگر سپاه پاسداران و بسیج به حد کمال و تاثیر گذاری در منطقه رسیده و قدرت بالای بازدارندگی سپاه را شاهد هستیم این مهم نتیجه نگاه رهبر معظم انقلاب و هدایت‌های داهیانه ایشان است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • سرنوشت رژیم اشغالگر صهیونیستی بعد از تنبیه در عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • حزب‌الله انتقام شهادت یک رزمنده خود را گرفت
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان
  • بیماری زنگ زرد بلای جان غلات
  • کشاورزان با کمباین‌های دارای برچسب معاینه فنی قرارداد ببندند
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد