Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@13:36:03 GMT

محور کرج-چالوس جمعه یک‌طرفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۴۵۵۶

محور کرج-چالوس جمعه یک‌طرفه می‌شود

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر در محور کرج- چالوس و طالقان بارش برف وجود دارد و این محورها دارای سطح لغزنده هستند گفت: محور کرج-چالوس جمعه یک‌طرفه می‌شود. ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ استانها البرز نظرات

علی بابازاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج،با اشاره به وضعیت آب‌ و هوا و بارش برف در استان البرز اظهار داشت: در حال حاضر در محور کرج- چالوس و طالقان بارش برف وجود دارد و این محورها دارای سطح لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز با بیان اینکه رانندگان عبوری از این محورها باید تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند ادامه داد: رانندگان حتی‌الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی با اشاره به آزادراه‌های مواصلاتی استان البرز بیان کرد: در حال حاضر تردد در محورها روان است اما  در آزادراه کرج- تهران از محدوده شهرک خاتم تا محدوده گرمدره ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

بابازاده با بیان اینکه در آخر هفته محدودیت تردد در محور کرج- چالوس اعمال می‌شود، اضافه کرد: در روز 29 دی ماه سال جاری از ساعت 13 الی 24 مسیر به سمت کرج یک‌طرفه می‌شود.

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد پذیرایی در جاده چالوس توسط تعزیرات البرز

ایسنا/البرز مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز از تعطیلی یک واحد پذیرایی متخلف در جاده چالوس خبر داد.

حمید رضا کیوانفر روز سه‌شنبه هفتم فروردین اظهار کرد: در اجرای نظارت‌های نوروزی طی یک هفته گذشته بیش از ۲۰ مورد بازدید از مکان‌های اقامتی و پذیرایی در جاده کرج - چالوس به عمل آمد که چهار مورد آن ضمن اخطار کتبی منجر به نصب بنر شد.

وی بیان کرد: در اجرای طرح تشدید بازدیدهای نظارتی گشت‌های تعزیرات حکومتی در ایام نوروز، یک واحد پذیرایی متخلف به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی پلمب شد.

کیوانفر ضمن تاکید بر حفظ سلامت شهروندان و گردشگران و مسافران در ایام تعطیلات نوروز، یادآور شد: گردشگران می‌توانند درصورت مشاهده تخلف موارد را به اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز اطلاع دهند تا در اسرع وقت از سوی بازرسان مربوطه رسیدگی شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز تاکید کرد: اجرای طرح بررسی فعالیت مهمانپذیرها، مراکز اقامتی و هتل‌ها به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و با متخلفات برخورد می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  •  آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است
  • آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس یک طرفه شد
  • ترافیک سنگین، جاده چالوس و تهران-شمال را یک‌طرفه کرد
  • آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس یکطرفه شد
  • ترافیک در این محورها شمالی سنگین است
  • محور کندوان یک‌طرفه شد/ کاهش ۶۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی مازندران
  • پلمب یک واحد پذیرایی در جاده چالوس توسط تعزیرات البرز
  • ورود حدود ۱ میلیون خودروی نوروزی به گیلان/ آماده باش ۳۴ اکیپ راهداری در محورها
  • هدف اصلی پویش چشم به راهیم رفع خستگی رانندگان است