Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@10:00:29 GMT

افشای مفاد قرارداد طارمی با الغرافه قطر

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۴۹۱۵

ساعت24-روزنامه قطری الوطن اعلام کرد که جزئیات قرارداد مهدی طارمی و باشگاه الغرافه در نشست خبری امروز «چهارشنبه» این بازیکن اعلام می‌شود.

 روزنامه الوطن قطر در شماره امروز (چهارشنبه) خود اعلام کرد: باشگاه الغرافه در نظر دارد تا در نشست خبری امشب (چهارشنبه) در هتل هایت، مهدی طارمی خرید جدید ایرانی خود را به رسانه‌ها و هواداران این تیم معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این خبر آمده است: مهدی طارمی هفته گذشته برای امضاء قرارداد و پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی وارد دوحه شد و قرارداد رسمی با باشگاه الغرافه امضا کرد، البته با این وجود هنوز جزئیات قرارداد این مهاجم ایرانی اعلام نشده و در نشست خبری امشب این مسئله قطعا رسانه‌ای می‌شود.

همچنین انتظار می‌رود مهدی طارمی مهاجم ایرانی جانشین "لوئیز خیمینز"، در فهرست تیم الغرافه قطر به عنوان بازیکن آسیایی شود.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر درباره دو خرید زودهنگام این باشگاه برای فصل بعد صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پی‌یرو آئوسیلیو مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر پس از پیروزی 2 بر یک شب گذشته (دوشنبه) این تیم مقابل اینتر در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا و ثبت بیستمین قهرمانی نراتزوی در تاریخ این رقابت‌ها، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» درباره احتمال اضافه شدن بازیکنان جدید بیشتر به ترکیب این تیم در حالی که پیوستن مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی به اینتر در تابستان پیش‌رو قطعی شده، گفت: ما پیش از این کارهایی انجام داده‌ایم و پنهان‌کاری دیگر فایده‌ای ندارد.

انتقال طارمی به اینتر به عنوان بازیکن غیر اروپایی

وی افزود: ما با دو بازیکن قدرتمند (اشاره به طارمی و زیلینسکی) قرارداد (پیش‌قرارداد) بسته‌ایم که آنها به گروه مهمی خواهند پیوست. ما نمی‌خواهیم ترکیب بزرگی ایجاد کنیم، چون راز کار ما این است که همه را درگیر کنیم و شما فقط می‌توانید این کار را با ایجاد تعادل مناسب و استفاده حداکثری از منابعی که در حال حاضر دارید، انجام دهید. شاید تا حدودی فعالیت‌های دیگری نیز در نقل‌وانتقالات داشته باشیم، البته این به بودجه‌ای که در اختیارمان قرار می‌گیرد نیز بستگی دارد. شاید ما اشتباه کردیم که خریدهای فصل بعد‌مان را خیلی زود لو دادیم اما ما این دو خرید را قطعی کرده‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر