Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- مديرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، از اختصاص 13 هزار و 500 ميليون ريال اعتبار براي تکميل و بهره برداري پروژه هاي ورزشي شهرستان زلزله زده ثلاث باباجاني خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ارسلان حسيني روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اين اعتبار براي تکميل و بهره برداري 2 پروژه ورزشي زمين چمن فوتبال و استخر ورزشي ثلاث باباجاني که در زلزله اخير دچار خسارت هاي فراواني شد، درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خاطرنشان کرد: اين 2 پروژه ورزشي مدت هاست که به دليل کمبود اعتبار به صورت نيمه تمام رها شده اند و امکان استفاده مردم ثلاث باباجاني از آن ها وجود ندارد.
حسيني در خصوص استخر ورزشي شهر ثلاث باباجاني گفت: با پيگيري هاي انجام شده مبلغ هشت هزار و 500 ميليون ريال از محل اعتبارات استاني و ماده 94 براي تکميل اين پروژه در نظر گرفته شده است.
مديرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با تخصيص کامل رقم اعلام شده، اين استخر که هم اکنون 70 درصد پيشرفت فيزيکي دارد پس از سالها به بهره برداري خواهد رسيد.
وي در ادامه به زمين فوتبال ثلاث باباجاني نيز اشاره و اظهار کرد: اين پروژه ورزشي نيز براي تکميل و بهره برداري به حدود 6 هزار ميليون ريال اعتبار نياز دارد.
حسيني همچنين با بيان اينکه اعتبار مورد نياز براي زمين فوتبال شهر ثلاث باباجاني از محل اعتبارات استاني و ماده 94 براي تامين شده است، ميزان پيشرفت اين پروژه را 40 درصد عنوان کرد.
مديرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در پايان اظهار اميدواري کرد با تخصيص کامل اعتبارات فوق، اين پروژه ها در شهرستان ثلاث باباجاني تا پايان سال تيرماه 97 به بهره برداري برسند.
زلزله مهيب 7.3 ريشتري شامگاه 21 آبان که در 11 کيلومتري بخش ازگله و 32 کيلومتري شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه رخ داد بيش از 30 ميليارد ريال به اماکن ورزشي استان کرمانشاه خسارت وارد آورد.
اين زلزله باعث کشته شدن 620 تن و مصدوميت 12 هزار و 386 نفر شد و به 10 شهر و يک هزار و 930 روستا خسارت وارد کرد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعيلي ** انتشاردهنده:علي مولوي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی از اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسفراین٬ مهدی رشیدی در آیین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا استان خراسان شمالی به تشریح عملکرد دولت پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه اوایل کار دولت،  خشکسالی در استان مشهود بود و اقدامات انجام شده  در گذشته کافی نبود اولویت‌های استان پیش از سفر هیات دولت در نظر گرفته شد. 

وی افزود: با تاکید استاندار تامین آب استان در اولویت قرار گرفت نقاط ضعف و قوت احصاء و با برگزاری 1100 ساعت کار کارشناسی پروژه‌های نیمه تمام و بالای 50 درصد مشخص شد. 

رشیدی به پروژه‌هایی اجرایی در حوزه صرفه‌جویی و تامین آب استان اشاره داشت و گفت: طرح انتقال آب‌رسانی، با پیگیری مسئولان ارشد استان در سفر رئیس جمهور به استان مصوب شد اما برای اجرا با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود تا اینکه با پیگیری‌های مستمر استاندار خراسان شمالی  اواخر سال گذشته، مجوز ماده 23 آن اخذ شد و اکنون برای اجرا در ردیف های بودجه سال 1403 برای آن 4 هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد شده است. 

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی همچنین از مرمت و احداث و آسفالت بیش از 700 کیلومتر راه روستایی و 850 هزار متر مربع آسفالت معابر روستاها و 830 هزار متر مربع آسفالت معابر شهری  خبر داد.

انتهای پیام/311/.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • سیلاب در روستای قالیچه از توابع شهرستان ثلاث باباجانی
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه