Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت حوزه 719 شهید اصل دهقان دیدار با خانواده شهیدان «صابری» «کرملو » و «داسدار» در نظرآباد با حضور فرمانده حوزه ، فرمانده پایگاه شهدای نجم آباد و بسیجیان این حوزه صورت گرفت .

فرمانده حوزه 719 شهیداصل دهقان با اشاره به جایگاه خانواده معظم شاهد اظهار داشت: اگر بخواهیم راه شهدا را حفظ و استمرار دهیم و دین خود را ادا کنیم باید مطیع رهبری باشیم و انقلابی عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عظمت، ایثارگری، صبر و استقامت والدین و خانواده‌های شهدا چه در تاریخ و چه در آینده به ثبت می‌رسد چرا که هم اکنون این ایثارگری‌ها ادامه دارد.

فرمانده حوزه 719 شهیداصل دهقان تصریح کرد: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کنند.

وی از خانواده شهدا به عنوان طلایه‌داران و پرچمداران راستین عرصه‌های عشق و معرفت یاد کرد و گفت: تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده‌های شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران سبب عزت و پالایش روح انسان می‌شود و مسئولان باید همواره در جهت آرمان‌های شهدا و راه آنها گام بردارند و اجازه ندهند که خون شهیدان پایمال شود.

مادر شهید کرملو نیز در این دیدار گفت :مهدی عاشق اسلام و انقلاب بود و یکی از پیروان مخلص امام و ولایت بود که در زمان جنگ به فرمان امام (ره) از  اولین نفراتی بود که در صفوف بسیج مردمی برای اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت.

مادر شهید گفت :شهادت افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود و افتخار بزرگتر حفظ و نشر خاطرات شهدا است.

 

خبرنگار بسیجی : چنکشی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی «مست عشق» در روز اول اکران

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران ایران با ابزار خرسندی از موفقیت فیلم «مست عشق» در جلب نظر مخاطبان سینما بیان کرد: فیلم «مست عشق» ساخته حسن فتحی که از امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفته است در پیش‌فروش بلیت‌هایش توانست رکوردزنی کند که این اتفاق برای سینمای ایران اتفاق مهمی محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه این فیلم اثر حسن فتحی فیلمساز مطرح کشورمان است و به عنوان اثری بین‌المللی (محصول مشترک ایران و ترکیه) نیز درنظر گرفته می‌شود، اقبال مخاطبان به آن نشان می‌دهد که مردم از فیلم‌ها با ژانرهای مختلف استقبال می‌کنند و «مست عشق» که روایتی تاریخی را در پیش‌زمینه ملودرام دنبال می‌کند توانسته است در فروش نیز بسیار موفق ظاهر شود و حتی فیلم‌هایی در ژانر کمدی را پشت سر بگذارد.

صابری ابزار امیدواری کرد این استقبال ادامه یابد و در طول اکران نیز مخاطبان به تماشای «مست عشق» بنشینند.

دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران در پایان عنوان کرد: این موفقیت را به همه دست‌اندرکاران ساخت و اکران فیلم «مست عشق» تبریک گفته و خوشحالم که این فیلم ارزشمند سرانجام در سینماهای کشور به نمایش در آمد.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ (پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) در «مست عشق» بازی کرده اند.

صبا کریمی

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • رکوردشکنی «مست عشق» در روز اول اکران
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی