Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:50:05 GMT

دستگیری عامل قتل نوجوان 17 ساله تایبادی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۵۳۱۸

دستگیری عامل قتل نوجوان 17 ساله تایبادی

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی تایباد گفت: با تلاش پلیس آگاهی این شهرستان، فردی که در نیمه ماه جاری ، در درگیری خیابانی نوجوان 17 ساله ای را با ضربات قمه به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

سرهنگ پاسدار حسن ناگهانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارآگاهان پلیس در جریان پایش های اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، هویت قاتل را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در یکی از شهرستان های همجوار به دام انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: این متهم بامداد امروز در حالی که در مخفیگاه خود خوابیده بود با هماهنگی مقامات قضایی دستگیر و به تایباد منتقل شد.
فرمانده انتظامی تایباد گفت: پیش از این در خصوص همین پرونده، پنج تن از عوامل اصلی این درگیری، که دارای سوء سابقه بودند، شناسایی و دستگیر شده و از محل اختفای آنها تعدادی سلاح سرد کشف شده بود.
این نزاع منجر به قتل جمعه شب پانزدهم دی ماه در تایباد روی داد که بر اثر آن نوجوانی 17 ساله از ناحیه گردن به شدت زخمی شد که در مسیر انتقال به بیمارستان جان باخت.
تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7494/5132
خبرنگار: علی اصلاحی نصرآبادی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی گفت: عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای که پس از قتل این فرد متواری شده بودند، در شهرستان تکاب شناسایی و بازداشت شدند.

صادق شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله در ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: متعاقب وقوع نزاع درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از محلات ارومیه رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله با حضور کارآگاهان در صحنه و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول در محدوده نزدیک به منزلشان با افراد ناشناس قرار ملاقات داشته که پس از حضور در محل قرار، توسط افراد ناشناس بر اثر اصابت جسم برنده به شدت مجروح و قبل هر اقدام درمانی در محل فوت شده است.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس اطلاعات واصله و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی افسران جنایی موفق به شناسایی افراد شدند.

شکری ادامه داد: افراد شناسایی شده با خودرو سمند متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی از طریق سامانه‌های پایشی مسیر فرار آنان شناسایی و در نهایت امروز با اجرای طرح مهار با همکاری پلیس آگاهی تکاب همه متهمان دستگیر که پس از بازجویی‌های پلیسی به شرکت در نزاع و مجروح ساختن مقتول اقرار و اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 747028

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران/ قتل در تهران دستگیری در قشم
  • دستگیری سارق کالا در باشت