Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: آگاه سازی مردم راهکاری بسیار بهتر نسبت به فیلترینگ می باشد چرا که مردم هوشمندانه می دانند که فضای مجازی هم تهدید است و هم فرصت و البته تا زمانی فرصت است که استفاده صحیح شود و دشمن نتواند در راستای اهداف شومش گام بردارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ وحید اسماعیلی رئیس حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمان  با بیان اینکه نقش اصلی پلیس حمایت از نظام در قالب بستر مردمی است، به خبرنگار ما گفت: راهبرد اصلی انقلاب اسلامی مقابله و مبارزه با استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام توان خود را بکار بسته اند تا به این نظام آسیب بزنند و این دشمنی را هم به صورت آشکار و هم به صورت پنهان در طول سالیان اخیر نشان داده اند.

رئیس حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور و مشکلات به وجود آمده برای شبکه های مجازی ابراز داشت: آگاه سازی مردم راهکاری بسیار بهتر نسبت به فیلترینگ می باشد چرا که مردم هوشمندانه می دانند که فضای مجازی هم تهدید است و هم فرصت و البته تا زمانی فرصت است که استفاده صحیح شود و دشمن نتواند در راستای اهداف شومش گام بردارد.

اسماعیلی با بیان اینکه راهپیمایی های خودجوش مردم در نقاط مختلف کشور حکایت از زنده بودن،با نشاط بودن و با خدا بودن ملت بود گفت: مردم سدی محکم در مقابل توطئه های شوم دشمنان نظام اسلامی هستند.

رییس حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمان در پایان با بیان اینکه یکی از اهداف جنگ نرم تغییر در باور هاست افزود: دشمنان در حوادث اخیر به دنبال تغییر در باورهای قشر جوان ما بودند تا با بکارگیری احساسات آن ها اقدام به فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی کنند که با لطف خداوند و هوشیاری مردم بصیر این فتنه نیز سرانجامی نداشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در دیدار گروه‌های مختلف روحانیان، فعالان فرهنگی و اجتماعی، اساتید، دانشجویان، ورزشکاران و اعضای تشکل‌های مردمی با سردار رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد حاضران با سر دادن شعارهایی از اقدامات پلیس استان در برقراری نظم و امنیت و اجرای طرح نور تجلیل کردند.

در ادامه حاضران با اشاره به اینکه امنیت امروز جامعه مرهون رشادت و فداکاری‌های سبز قامتان فراجا در سراسر ایران اسلامی است، اذعان کردند: حمایت و پشتیبانی از پلیس در اجرای قانون وظیفه همه آحاد جامعه به شمار می‌رود و با تمام اقدامات مغرضانه، پلیس همچنان شریف و مورد اعتماد مردم است.

مردم اعلام کردند امروز این جمعیت آمده است که اعلام پشتیبانی و حمایت کند از پلیسی که امنیت آحاد جامعه را فراهم می‌کند و ما قدردان نیروی ارزشمند و خدوم و انقلابی هستیم و امنیت امروز جامعه مرهون رشادت و فداکاری‌های سبز قامتان فراجا در سراسر ایران اسلامی است.
در ادامه فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس با تمام امکانات و ابزار موجود در خدمت امنیت و آسایش آحاد جامعه است، گفت: امنیت امروز امنیت درون‌زا و مردم پایه است.

سردار رفیعی کیا گفت: افراد بصیر و صالح مایه سربلندی و افتخار جامعه و باعث پیشرفت و پیشبرد اهداف متعالی تا سرمنزل مقصود هستند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در انتها از حضور تعدادی از افراد معتمد و حامیان طرح‌های انتظامی تجلیل کرد و گفت: وجود این افراد معتمد و حامی طرح‌های انتظامی باعث افتخار این فرماندهی است..

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»
  • مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • زرند، پیشروترین شهرستان در زمینه کنترل و مهار معضل اعتیاد