Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هدف بررسی مسائل و مشکلات مناطق روستایی و عشایری منطقه کزور و کوه کنار فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان سرباز به این منطقه کوهستانی و صعب العبور سفر کردند.

سامانه عشایری کوه کنار شهرستان سرباز که در رشته کوه صلاحی کوه قرار دارد بیش از صدوبیست خانوار از عشایر این منطقه را در خود جای دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز سیستان و بلوچستان ، هاشم آبادیان ریس اداره امور عشایری شهرستان سرباز گفت عشایر این منطقه بیش از هزار راس دام سبک دارند که در تامین گوشت خام نقش اساسی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سرباز نیز گفت راه روستایی منطقه کزور بازگشایی شده است که در صورت تامین اعتبار روکش آسفالت ان در سال نود و هفت انجام میشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فقره پرونده اختلاف مالی در خرمدره به صلح و سازش منجر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری گفت: با تدابیر اتخاذ شده در حوزه قضایی خرمدره، تمهید دادستان و مساعی اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان چهار فقره پرونده اختلاف مالی به ارزش ۶ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریالی به سازش منجر شد.

بابیان اینکه شورای حل اختلاف با اقدامات مثبت خود در حل منازعات و دعاوی مردم موثر بوده است، گفت: کاهش تشریفات، هزینه‌ها و اطاله دادرسی همچنین از بین رفتن استرس ناشی از برخورد قضایی و جلوگیری از افزایش تعداد زندانیان از جمله اثرات مثبت وجود شورا‌های حل اختلاف به شمار می‌ورد.

وی افزود: دادگستری شهرستان خرمدره با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اعضای شورا‌های حل اختلاف روستایی و شهرستانی، در جهت ایجاد صلح و سازش بین طرفین پرونده‌های ورودی در راستای دستاورد‌های تحول در نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران که ریشه در فقه اسلامی و فرهنگ اصیل ایرانی دارد قدم برمی دارد.

پیش از این نیز اعلام شده بود ۵۸ درصد پروند‌ه های شورای حل اختلاف استان به سازش منجر شده است.

دیگر خبرها

  • ۵ طرح محوری خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳ برای مناطق عشایری
  • تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات تنگستان
  • اجرای ۵ طرح محوری برای حمایت از عشایر خراسان رضوی
  • ۷ طرح عشایری در منطقه طسوج در آستانه بهره برداری
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند
  • ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایر در اصفهان
  • بازگشایی ۵۵ کیلومتر ایلراه عشایری خراسان جنوبی
  • ۴ فقره پرونده اختلاف مالی در خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • میدان داری دولت سیزدهم در خدمت رسانی به جامعه عشایری شهرستان اردل
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو