Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد گفت: یک و نیم میلیون خانوار تحت پوشش کمیته امداد از دولت یارانه دریافت می‌کردند که هم اکنون این کار به ما واگذار شد و می‌توانیم یارانه حدود ۳میلیون نفر از مددجویان را پراخت کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، پرویز فتاح در مراسم رونمایی از برنامه‌های جدید حوزه اشتغال و خودکفایی با تاکید براینکه باید عملیات اشتغال و خودکفایی کشور ما برای منطقه و دنیا الگو شود، افزود: باید به نحوی فعالیت کنیم که برای همه الگو شود به عنوان مثال کشور لبنان با الگوبرداری از کمیته امداد ایران امروز بسیار موفق عمل کرده است، به طوری که با اصلاح ایرادات امداد ما و با تیزهوشی در فضای محدودتر عملکرد بهتری داشته است و حتی کشور عراق از ما الگوبرداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود باید دانشگاه را به حوزه اجرا پیوند بزنیم زیرا تفکر فراامدادی در مبنای تفکر ملی و فرا دستگاهی است

فتاح از واگذاری پرداخت یارانه عمومی دولت کمیته امداد خبر داد و گفت: یکی از آمال ما بود که یارانه مددجویان خود را پرداخت کنیم زیرا در برخی از خانوارها سرپرست خانوار زندانی بود و دسترسی خانوار به حساب وجود نداشت. حوشبختانه با تعامل دولت و کمیته امداد این موضوع حل شد و دولت به ما اعتماد کرد به طوری که ۱۵۷ میلیارد تومان یارانه عمومی مردم از سوی سازمان هدفمندی به ما منتقل شد.

وی افزود: یک و نیم میلیون خانوار تحت پوشش کمیته امداد از دولت یارانه دریافت می‌کردند که هم اکنون این کار به ما واگذار شد و می‌توانیم یارانه حدود ۳میلیون نفر از مددجویان را پراخت کنیم.

فتاح همچنین خبر خوش دیگری به مددجویان کمیته امداد داد و گفت شب گذشته دولت افزایش مستمری ۹ ماه گذشته را که به ما قول داده بود پراخت کرد. این مستمری از سوی دولت و مجلس تصویب شده بود، در کمیسیون اقتصادی نیز به تصویب رسید و از سوی معاون اول رئیس‌جمهوری ابلاغ شد که دیشب یک فقره چک به مبلغ ۲۴۷ میلیارد تومان به ما پرداخت شد که ساعت ۱۲ شب به حساب صندوق ولایت امداد واریز کردیم.

دیشب همه نیروهای برنامه‌ریزی و مدیریت کمیته امداد تا صبح بیدار بودند.

تا این مبلغ به حساب مددجویان واریز شود به طوری تا ساعت ۱۲ و نیم شب حدود۴۰۰ نفر از مددجویان این مستمری را دریافت کردند.

وی از همکاری بانک‌ها با امداد ابراز رضایت کرد و گفت: خوشبختانه در این شرایط حساس اقتصادی بانک‌ها همکاری بسیاری خوبی با ما دارند اما باتوجه به آمارهای غلط برخی از دستگاه‌ها هیچ کس حرف ما را باور نمی‌کند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب، برق و گاز

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: سال گذشته ۱.۵ میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز معاف شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین خدرویسی با اعلام خبر معافیت 1.5 میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز در سال گذشته اظهار کرد: در سال 1402 تعداد 400 هزار خانوار از معافیت پرداخت قبض آب برخوردار شدند.

وی ادامه داد: همچنین حدود 435 هزار خانوار نیز از معافیت قبوض برق بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: براساس این گزارش 630 هزار خانوار تحت حمایت نیز مشمول معافیت پرداخت هزینه گاز شدند.

میزان مستمری مددجویان در سال 1403 اعلام شد

خدرویسی تاکید کرد: در مجموع سال گذشته حدود 1.5 میلیون خانوار مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز معاف شدند.

وی گفت: ارزش ریالی معافیت‌های مددجویان از مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز بیش از هزار میلیارد تومان برآورده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز
  • معافیت ۱.۵ میلیون خانوار مددجو از پرداخت قبوض آب، برق و گاز
  • معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب، برق و گاز
  • درآمد پایدار مددجوی کارآفرین کمیته امداد/ تولید پنج تن عسل در سال
  • اشتغال ۶۱۳ مددجوی تحت حمایت مرکزی از طریق کاریابی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان