Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کمپاني اپل در تامين موجودي آخرين پرچمدار خود با چالش هاي زيادي دست و پنجه نرم کرد، حالا اما به نظر مي رسد که تلاش هاي اين کمپاني نتيجه داده و کاربران از آن استقبال کرده اند.
تحقيقات موسسه CIRP که در زمينه بررسي اطلاعات مربوط به مصرف کنندگان فعاليت دارد حاکي از اين است که در سه ماهه چهارم سال 2017 سهم آيفون از بازار اسمارت فون هاي آمريکا از 29 درصد به 39 درصد افزايش يافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از طرف ديگر سهم موبايل هاي اپل در سه ماهه پاياني سال 2017 نسبت به مدت مشابه سال 2016، 5 درصد رشد داشته است.
در ماه هاي آبان و آذر سهم اپل از بازار آمريکا 5 درصد بيش از اين سامسونگ بوده است. در رتبه سوم نيز ال جي قرار گرفته که 13 درصد از اين بازار را به خود اختصاص داده و تا رسيدن به رتبه دوم 19 درصد فاصله دارد.کمپاني هاي ديگر در اين بازار نقش چندان پررنگي ندارد و مجموعا نظر 15 درصد از خريداران را به خود جلب کرده اند.
گزارش ها حاکي از اين است که در آبان ماه مدل هاي 2017 کمپاني کوپرتينويي در صدر جدول پرفروش ترين موبايل هاي قرار داشته اند. از سوي ديگر در هفته منتهي به کريسمس که شرکت ها حساب ويژه اي روي آن باز مي کنند ، اپل حاکم مطلق بازار بوده است.
عملکرد فوق العاده اين کمپاني در ماه هاي گذشته بيشتر مديون آيفون 10 است که نرخ مهاجرت کاربران از اندرويد به iOS را نيز افزايش داده است.
اپل علاوه بر آمريکا در چين هم عملکرد مناسبي داشته است. در سال ميلادي گذشته آيفون 7 پلاس دومين موبايل پرفروش در چين بوده و علاوه بر اين کاربران قديمي به خريد آيفون 10 تمايل نشان داده اند.
علي رغم پيش بيني هاي کارشناسان و تحليلگران بازار مبني بر احتمال عدم استقبال کاربران از آيفون 10 به خاطر قيمت بالا ، خريداران نشان داده اند که در صورت رضايت از يک محصول از پرداخت هزينه هاي بالا ابايي ندارند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16

ایتنا - کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.
شرکت آمریکایی اپل قصد دارد در سپتامبر آینده از گوشی جدید خود با نام آیفون 16 رونمایی کند، در حالی که برخی اطلاعات به بیرون درز کرده شکل و اندازه دستگاه را فاش می کند.

به گزارش ایتنا، سانی دیکسون که به دلیل افشای اطلاعات مکرر خود در رابطه با دستگاه‌های اپل شناخته می‌شود، روز یکشنبه در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس  تصویری را به اشتراک گذاشت که اندازه صفحه نمایش گوشی‌های آیفون 16  را به همراه جزئیاتی در مورد دوربین نشان می‌دهد.

طبق تصویر، آیفون 16 معمولی اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی را حفظ خواهد کرد، در حالی که مدل Pro دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود.

 

مدل پلاس نیز مجهز به صفحه نمایش سنتی 6.7 اینچی خواهد بود، اما آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی بزرگتر خواهد بود و همچنین تصویر حالت دوربین متفاوتی را برای نسخه معمولی و نسخه پلاس آیفون 16 نشان می دهد.

کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16