Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@02:17:08 GMT

غیبت طولانی هافبک پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۵۷۶۳

غیبت طولانی هافبک پرسپولیس

مصدومیت هافبک پرسپولیس باعث نگرانی سرمربی این تیم نسبت به زمان بازگشت وی شده است.

به گزارش مشرق، مصدومیت مجدد کمال کامیابی نیا از ناحیه کتف باعث شد تا این بازیکن بازی های پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز، پیکان، سپاهان و صنعت نفت آبادان را در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از دست بدهد.

برانکو ایوانکوویچ که حساب ویژه ای برای استفاده از تمام مهره های خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باز کرده است تا با تمام قوا به مصاف رقبای آسیایی خود برود از کادر پزشکی پرسپولیس خواسته تا کامیابی نیا را به نخستین بازی سرخپوشان مقابل برنده نسف قارشی ازبکستان و الفیصلی اردن برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال پرسپولیس دیدارهای خود در گروهC لیگ قهرمانان آسیا را از ۲۴بهمن ماه آغاز می کند.

منبع: مهر ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی علی‌رغم نمایش فنی برتر و حملات پرشمارتر نسبت به پرسپولیس تا دقیقه 85 نتوانستند به گل برسند تا اینکه مهدی لیموچی قفل دروازه قرمزها را شکست و ارسال احسان قهاری از جناح راست زمین و رفت و برگشت توپ در محوطه جریمه را با شوت روی پای تماشایی به گوشه دروازه فرستاد تا امیررضا رفیعی مثل همه تماشاگران نظاره‌گر این صحنه باشد.

اما درخشش مهدی لیموچی به همین‌جا ختم نشد و او که نقش اصلی در ایجاد حملات آلومینیوم را داشت، بازهم خط دفاعی پرسپولیس را به دردسر انداخت و توانست با نفوذهای سریع و استفاده از تکنیک بالای خود وارد محوطه جریمه شود و موقعیت‌سازی کند که بهترین اتفاق را در لحظات پایانی رقم زد.

گل اول آلومینیوم مقابل پرسپولیس توسط لیموچی امیدها را به اردوی ایرالکو برگرداند و آنها توانستند بازی را به وقت‌های اضافه بکشند، اما او سعی داشت در دقیقه 120 هم یک خطا در محوطه جریمه بگیرد که داور برخورد او و گئورگی گولسیانی را خطا تشخیص نداد ولی لحظاتی بعد این بازیکن زهرش را دوباره به قرمزها ریخت.

لیموچی که در این فصل جزء بهترین‌های آلومینیوم بوده و به پیراهن تیم ملی هم رسید، در لحظات پایانی دیدار مقابل پرسپولیس پاس در عمق به سمت چپ محوطه جریمه را با حرکت سریع خود تبدیل به موقعیت جدی کرد که پاس در عرض او با ضربه علیرضا نقی‌زاده تبدیل به گل شد تا بازی به پنالتی‌ها برود.

لیموچی که در فصل جاری لیگ برتر پنج گل به ثمر رسانده، سه پاس گل داده و دو پنالتی گرفته بود، در دیدار مقابل پرسپولیس هم علاوه‌بر یک گل حساس و یک پاس گل حیاتی، پنالتی خود را هم به تور دروازه چسباند و نقش مهمی در صعودشان داشت.

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس