Web Analytics Made Easy - Statcounter

رؤسای شورا و کمیسیون اروپا در سخنانی تصریح کردند که انگلیس همچنان می‌تواند تصمیم خود برای برگزیت را تغییر دهد و این اتحادیه همچنان آغوش خود را به روی انگلیسی‌ها باز نگه داشته است. ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ بین الملل اروپا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ایندیپندنت، دو مقام ارشد اتحادیه اروپا می‌گویند که انگلیس در خصوص برگزیت همچنان می‌تواند «نظر خود را تغییر دهد» و به عنوان یک عضو اتحادیه اروپا باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد تاسک، رئیس شورای اروپا در سخنانی در صحن پارلمان اروپایی در استراسبورگ گفت که «قلب‌های» اروپایی‌ها «همچنان به روی دوستان انگلیسی ما {برای ماندن در اتحادیه} باز است».

وی به اعضای پارلمان اروپا گفت:‌«اگر دولت انگلیس به تصمیم خود برای خروج پایبند باشد، برگزیت در ماه مارس آتی با تمامی پیامدهای منفی آن به یک واقعیت تبدیل خواهد شد، مگر اینکه تغییری در قلب‌های دوستان انگلیسی ما رخ بدهد».

یان کلود یانکر، رئیس کمیسیون اروپا نیز در سخنانی از اظهارات دونالد تاسک دفاع کرد؛ «تاسک نیز درباره برگزیت سخنانی بیان کرد، وی گفت که درها همچنان باز هستند. امیدوارم که (این سخنان) به وضوح در لندن شنیده شوند».

گای وبرهوفشتادت، مسئول ارشد اتحادیه اروپا برای مذاکرات برگزیت نیز خطاب به اعضای پارلمان اروپا گفت: «آنچه که به عنوان پارلمان هرگز اجازه وقوع آن را نخواهیم داد، این است که در پایان راه، بتوانید وضعیت و جایگاه بهتری در خارج از این اتحادیه، نسبت به زمانی که در درون اتحادیه هستید، داشته باشید».

به گفته وی، «حضور درون اتحادیه اروپا همواره بهترین راه برای هر کشور اروپایی و دولت اروپایی است».

انتهای پیام/

R1016168/P36447/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا اخبار "انگلیس" مذاکرات برگزیت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس یک جلسه از همراهی تیمش محرومیت شده است. اونیل به دلیل رفتار نامناسب در شکست خانگی اخیر مقابل وستهام، برای بازی هفته این در لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی از همراهی تیمش محروم خواهد بود.

ولورهمپتون پس از اینکه گل تساوی تیمش در بازی قبلی با بررسی VAR مردود اعلام شد، خشمگین شد و بعد از سوت پایان بازی با تونی هرینگتون، داور مسابقه، درگیر شد.

اونیل این تصمیم را "رسوایی" و "وحشتناک" توصیف کرد و گفته می‌شود که با هرینگتون در اتاق داوران هم صحبت کرده است. اتحادیه فوتبال انگلیس مدعی شد که "زبان و/یا رفتار اونیل در و یا اطراف اتاق داوران مسابقه نادرست و/یا تهدیدآمیز بود."

یک کمیسیون مستقل سه نفره حکم داده که اونیل برای یک بازی محروم خواهد شد و همچنین 9 هزار جریمه می‌شود و اتحادیه فوتبال انگلیس می‌تواند درخواست تجدید نظر علیه این تصمیم را بررسی کند.

اتحادیه فوتبال انگلیس این فصل رفتار بد مربیان را به شدت مورد بررسی قرار داده و قبل از تصمیم گیری در مورد اعتراض به رای اولیه، دلایل کتبی را بررسی خواهد کرد.

اگر اتحادیه فوتبال انگلیس به این نتیجه برسد که محرومیت برای یک مسابقه کافی نیست، اونیل ممکن است با محرومیت طولانی‌تری روبرو شود.

در اوایل این ماه، وینسنت کمپانی، سرمربی برنلی، به دلیل اعتراضاتش در تساوی 2-2 ماه گذشته مقابل چلسی، دو جلسه محروم شد. سید محرومیت او برای بازی دوم به حالت تعلیق درآمده و جریمه نقدی شد.

دیگر خبرها

  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل : چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد