Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی اقدام اخیر امریکا نسبت به قدس را «غلط زیادی» خواندند و گفتند: آنها قادر به انجام چنین کاری نخواهند بود و تلاش‌های آنها به سرانجام نخواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری لادیزحضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) در دیدار میهمانان شرکت کننده در سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی، با تأکید بر اینکه دنیای اسلام باید در مسائل اساسی با صراحت و با صدای بلند سخن و موضع خود را بگوید، «فلسطین» و «اتحاد دنیای اسلام» را از جمله موضوعات اساسی برشمردند و گفتند: یکی از موضوعات اصلی و بسیار مهم دنیای اسلام، «تلاش برای پیشرفت علمی» است که تجربه جمهوری اسلامی ایران نشان داد، با تلاش و با تکیه بر جوانان می توان رتبه علمی خود را ارتقا داد و در بخشهای مهمی، در مرز دانش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به وظیفه دینی و تاریخی کشورها و دولتهای اسلامی در قبال تحولات مهمی که در دنیا در حال روی دادن است، گفتند: دنیای اسلام، امروز باید در موضوعات مهم و اساسی نقش آفرینی کند و نگذارد تجربه تلخ دهه های گذشته و تسلط قدرتها و آثار بلندمدت آن، تکرار شود.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به طرح مسائل میانمار و کشمیر در اجلاس بین المجالس اسلامی و در عین حال غفلت از طرح مسائل بسیار مهم یمن و بحرین در این اجلاس، افزودند: باید در مسائل اساسی دنیای اسلام صریح سخن گفت زیرا با صراحت، می توان جریان سازی کرد و در افکار عمومی مردم و نخبگان جهان تأثیرگذار بود.





ایشان تأکید کردند: نباید گذاشت که امپراطوری خطرناک تبلیغاتی غرب که عمدتاً به دست صهیونیست‌ها اداره می شود، مسائل مهم دنیای اسلام را نادیده بگیرد و با توطئه‌ی سکوت، مسائل اصلی امت اسلامی را محو کند.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه می توان جریان امپراطوری تبلیغاتی غرب را شکست داد، خاطرنشان کردند: شکست دادن صهیونیست‌ها در جنگ نرم امکان پذیر است، همانگونه که آنها در جنگ سخت و در لبنان شکست خوردند و مجبور به اعتراف به آن شدند.




حضرت آیت الله خامنه ای موضوع فلسطین را در رأس مسائل دنیای اسلام دانستند و گفتند: در قضیه فلسطین، سه حادثه «اشغال سرزمین»، «تبعید دسته جمعی و میلیونی مردم» و «قتل عام و جنایت عظیم بشری» اتفاق افتاده است که این ستم در تاریخ نظیر ندارد.

 

 

انتهای پیام/م.ر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حاشیه دیدار امروز کارگران با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب، رهبری در واکنش به اقدام یکی از کارگران که روی چفیه نوشته بود: «انگشتر آقا» فرمودند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر اگر انگشتر می‌خواهد بیاید بگیرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899066

دیگر خبرها

  • مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»