Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - به گزارش تک کرانچ، واتس اپ اين روزها مشغول آزمايش قابليتي است که مي تواند رد و بدل شدن پيام هاي اسپم در محيط اين پيام رسان را به حداقل برساند.
اين قابليت که هنوز عنواني برايش در نظر گرفته نشده، وقتي پيامي که بارها فوروارد شده را دريافت مي کنيد و زماني که قصد ارسال آن را براي ديگران داريد، با يک نوتيفيکيشن به شما هشدار مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدين صورت که وقتي يکي از اين پيام ها را دريافت مي کنيد، زير نام فرستنده عبارت «Forwarded Many Times» را مشاهده خواهيد کرد و زماني که قصد ارسال آن به ديگران را داريد، نوتيفيکيشني با اين مضمون برايتان ارسال مي شود: «پيامي که مي خواهيد بفرستيد بارها فوروارد شده است».
البته پيامي که به دفعات زياد در واتس اپ پخش شده لزوما نمي تواند اسپم باشد، با اين وجود بارها اتفاق افتاده که پيام هاي کلاهبرداري يا فايل هاي حاوي بدافزار به همين طريق در محيط واتس اپ پخش شده و امنيت کاربران را به خطر انداخته اند.
همچنين جلوگيري از پخش اخبار جعلي و دروغين که اين روزها به معضل بزرگي براي شبکه هاي اجتماعي تبديل شده هم مي تواند يکي از دلايل واتس اپ براي ارائه چنين قابليتي باشد.
قابليتي که گفتيم هنوز در مرحله آزمايشي به سر مي برد و مشخص نيست که چه زمان به نسخه اصلي واتس اپ راه پيدا مي کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به بشار اسد تبریک گفت

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور در پیامی روز ملی جمهوری عربی سوریه را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • خسروپناه: برداشتن موانع قانونی؛ راهکاری برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان
  • سخنگوی وزارت خارجه : آمریکا در ۳ هفته اخیر پیام‌های متعددی را از کانال‌های مختلف دیپلماتیک به ایران ارسال کرد
  • تکذیب دیرهنگام احضار سفیر سوئیس به سپاه پاسداران | فیلم
  • (ویدئو) ماجرای احضار سفیر سوئیس به سپاه چه بود؟
  • احضار سفیر سوئیس به سپاه؟ | پاسخ سخنگوی وزارت خارجه