Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش گرگان با اشاره به ساخت ۱۶۷ کلاس با کمک خیران در این شهرستان، گفت: سال تحصیلی گذشته ۶ میلیارد تومان بودجه آموزش و پرورش گرگان بود که امسال ۱۲ میلیارد تومان افزایش یافت. ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، نصرالله کشیری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان به نقش موثر رسانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: عدم اطلاع‌رسانی به موقع سبب می‌شود بسیاری از فعالیت‌ها مقفول بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش تصریح کرد: 23 تا 30 دی‌ماه هفته شوراها نامگذاری شده و علت آن این بود که در سال 1372 براساس سندی بنیادین آموزش و پرورش را به عنوان یک نهاد تربیتی معرفی کردند و برای تحقق آن آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌توانست به این موضوع دست پیدا کند و شوراهای آموزش و پرورش را تعریف کردند تا به همت دیگر دستگاه‌های اجرایی به این هدف برسد.

مدیر آموزش و پرورش گرگان ادامه داد: 12 جلسه سال گذشته در شورای آموزش و پرورش شهرستان گرگان برگزار کردیم که 25 صورت جلسه داشته و 13 مصوبه آن انجام شده و ماحصل آن ارتقاء بودجه آموزش و پرورش شهرستان گرگان بود.

کشیری یادآور شد: بودجه شهرستان گرگان در سال تحصیلی گذشته 6 میلیارد تومان بود که امسال 12 میلیارد تومان تخصیص یافته که در صورت تحقق آن بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش گرگان افزود: در سال گذشته خیری 3 میلیارد تومانی داشتیم و توانستیم با همت خیران 167 کلاس را در شهرستان گرگان به مرحله ساخت برسانیم. در حوزه فضای آموزشی در آموزش و پرورش اقدامات خوبی اتفاق افتاده است. 

کشیری یادآور شد: در کارگروه آسیب‌های اجتماعی سندی را ارائه شده که براساس آن آموزش و پرورش گرگان با رویکرد تهاجمی فعالیتش را در 3 مرحله دنبال کند و این اقدامات منجر به توانمندسازی دانش‌آموزان می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش گرگان گفت: بیش از 800 کلاس و 800 دوره در تربیت دانش‌آموزان شهرستان گرگان در سال گذشته برگزار شد.

انتهای پیام/ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر باورهای ۳۰ سال گذشته درباره فرزندآوری، به عهده آموزش و پرورش است

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: تغییر باورهایی که طی ۳۰ سال گذشته در حوزه جمعیت و فرزندآوری به وجود آمده، به عهده آموزش و پرورش است و این نهاد اثرگذاری زیادی دارد و باید فعالتر باشد.

محمدمهدی فداکار امروز ششم اردیبهشت ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به گزارشی درباره جوانی جمعیت و فرزندآوری اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش عضو ستاد جوانی جمعیت است و جمعیت فرهنگیان و والدین دانش آموزان آنها یک ظرفیت است.

فداکار با اشاره به پرداخت وام برای درمان ناباروری تصریح کرد: زوج‌های نابارور ظرفیت خوبی برای فرزندآوری هستند و باید برای درمان به آنها کمک کنیم.

استاندار کرمان بیان کرد: برای راه‌اندازی اتاق‌های کودک در ادارات، کار با توافق با آموزش و پرورش پیگیری شده و یک مکان مناسب در نظر گرفته شود.

وی گفت: برای «فرزند کمتر، زندگی بهتر» سه دهه تبلیغ شده و باید برای جایگزینی جوانی جمعیت همه کمک کنیم و فرآیند طی شود. باید همکاران فرهنگی پای کار بیایند و آموزش و پرورش برنامه‌ریزی کند.

فداکار در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: با توجه به بارندگی، باید بحث رفت و آمد داوطلبان کنکور مدیریت شود تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

استاندار کرمان در ادامه با اشاره به مطالب مطرح شده در جلسه بیان کرد: آموزش و پرورش برای تامین خوابگاه دانشجویان فرهنگیان کمک کند، زیرا دانشگاه فرهنگیان متعلق به خود آموزش و پرورش است و خروجی این دانشگاه در آموزش و پرورش خدمت می‌کند و کمک کنید تا از ظرفیت املاکی که وجود دارد، استفاده شود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه ابراهیم روحی مدیر منابع مالی و اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: ۸۳ هزار نفر مجموع شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی افزود: برای انتخاب معلم برتر، از دی ماه سال گذشته فراخوان داده و ۱۱۵۲ نفر ثبت نام کردند و ۹۴ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

روحی بیان کرد: شعار امسال هفته معلم «همه مدیون توایم» انتخاب شده است.

به گزارش ایسنا، در این جلسه گزارشی از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارائه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • تغییر باورهای ۳۰ سال گذشته درباره فرزندآوری، به عهده آموزش و پرورش است
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد