Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@13:09:39 GMT

۱۵ گفتمان دینی عفاف و حجاب در دلفان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۶۰۸۸

۱۵ گفتمان دینی عفاف و حجاب در دلفان برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان گفت: ۱۵ گفتمان دینی با موضوع عفاف و حجاب در سطح مدارس و دانشگاه‌های شهرستان دلفان برگزارشده و این روند تا پایان امسال ادامه دارد. ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ استانها لرستان نظرات

حجت‌الاسلام‌ علی شاهیوندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دلفان، اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با توجه به رسالتی که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بر عهده دارد در سال 96، 15 گفتمان دینی با موضوع عفاف و حجاب در مدارس و دانشگاه‎های دلفان برگزار کرده که تا پایان سال نیز این روند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مدارس، پاسخ‌گویی به نیازهای دینی دانش‌آموزان و دانشجویان، آشنایی و انس بیشتر دانش‌آموزان و دانشجویان با مسئله حجاب ازجمله اهداف برگزاری گفتمان عفاف و حجاب است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان بابیان اینکه گفتمان‎ها با همکاری مبلغان و اساتید دانشگاه‎ها برگزارشده  است عنوان کرد: در جامعه‌ امروز تبیین و نهادینه شدن فلسفه حجاب و عفاف امری ضروری است که در این راستا باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای تبیین این امر در جامعه تلاش کرد.

وی از برگزاری کلاس‌های مختلف قرآنی توسط 30 مرکز قرآنی در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال و با شرکت فعالان فرهنگی و قرآنی در کلاس‌های متنوع قرآن توسط مراکز قرآنی شهرستان، کلاس‌های مختلف قرآنی شامل روخوانی و روان‌خوانی، حفظ نیم جزء و جزء 30 و مفاهیم برگزارشده استکه تا پایان سال‌ ادامه دارد.

انتهای پیام/

R41450/P1486/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی درباره  دور دوم انتخابات مجلس گفت: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه جاری و در ۲۲ حوزه برگزار می‌شود. از این ۲۲ حوزه در ۸ حوزه که شامل تهران هم می‌شود انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وزیر کشور در خصوص آموزش‌های مورد نظر به مردم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی، گفت: آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد. ضمن آنکه در دوره قبل که در چند حوزه انتخابات را الکترونیکی برگزار کردیم بسیار موفقیت آمیز بود.

وی در خصوص تبلیغات داوطلبان اظهار کرد: تبلیغات نمایندگان از یک هفته قبل از روز شروع اخذ رای ( ۲۱ اردیبهشت ) انجام خواهد شد.

وحیدی همچنین درباره اجرای طرح نور عفاف و حجاب با بیان اینکه عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهی و سنتی ماست، گفت: غالب بانوان عفاف و حجاب را رعایت می کنند و خود را متعهد می دانند. تعداد اندکی هستند که رعایت نمی کنند که عده قابل توجهی با اندک تذکری رعایت می کنند، در میان آنها افرادی که در برابر قانون مقاومت می کنند، انگشت شمار هستند.

وی افزود: فراجا در چارچوب های قانونی خود را موظف به رعایت قوانین می داند. به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که ساختار شکنی می کند فرق بگذارند، اساس این است که با تذکر اصلاح شوند.

وحیدی ادامه داد: اجرای طرح نور جزو وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قضایی است این کار به عنوان ضابط قوه است و اگر مشکلی باشد باید به قوه قضاییه ارجاع شود.

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است