Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@16:19:12 GMT

مستند ارثیه پدری همزمان با فرار شاه منتشر شد+دانلود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۶۰۸۹

مستند ارثیه پدری همزمان با فرار شاه منتشر شد+دانلود

‍‍‍‍‍‍

۲۶ دی ماه ۱۳۵۷ سالگرد فرار محمدرضا شاه از کشور است. مستند «ارثیه پدری» زندگی محمدرضا شاه را از زمان قدرت گرفتنش در ایران تا مرگش در مصر را به‌تصویر کشیده است. ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ فرهنگی سینما و تلویزیون نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مستند «ارثیه پدری» به کارگردانی مهدی نقویان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او زندگی محمدرضا شاه را از زمان قدرت گرفتنش در ایران تا مرگش در مصر به‌تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید: تاج‌گذاری شاه در ایران تا مرگش را در «ارثیه پدری» روایت کردم

این مستند آرشیوی از تصاویر آرشیوی دیده نشده و کمتر دیده شده بهره گرفته است. «ارثیه پدری» برای اولین‌بار در جشنواره سینما حقیقت رونمایی شد.

 

 

«ارثیه پدری» محصول مشترک مرکز فیلم و نمایش بسیج و مرکز مستند سوره است. این مستند را از اینجا دانلود کنید.

انتهای پیام/

R1013149/P1013197/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مستند ایران سینمای مستند مستند

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشاریپوف از ایران فرار کرد!

استقلال در روز‌های اخیر با یک جنجال تازه مواجه شده است و باید ببینیم جواد نکونام قضیه را چطور مدیریت می‌کند؟

پس از پایان بازی با شمس آذر، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال، تهران را ترک کرد و برای مدت کوتاهی راهی دبی شد. البته این سفر در حالی صورت گرفت که جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال در جریان قرار نداشت و ظاهراً با او پیرامون این مسئله هماهنگ نشده بود! مربیان استقلال مدعی‌اند که حتی نمی‌دانند پاسپورت بازیکن ازبکستانی این تیم در داخل ساختمان باشگاه قرار داشته یا اینکه دست خود جلال الدین بوده است ولی این را می‌دانند که او از باشگاه برای سفرش اجازه گرفته و همین مسئله باعث تعجب آنها شده است، چون قاعدتاً بازیکن باید سرمربی و سرپرست تیم را در جریان بگذارد و پس از کسب اجازه از آنها با باشگاه جهت سفرش هماهنگی‌های لازم را صورت بدهد!

با توجه به شناختی که از جواد نکونام داریم، قطعاً با بازیکن ازبکستانی استقلال برخورد خواهد کرد و او را بابت اتفاق فوق مورد مخذه قرار خواهد داد ولی نکته اینجاست که شکل برخورد با او چه خواهد شد؟

 اگر قرار بر جریمه کردن ماشاریپوف باشد، نکونام عملاً نمی‌تواند کار اجرایی بکند، چون پرداخت مطالبات و کم کردن قرارداد‌ها بر عهده خود باشگاه است و اگر ثابت شود که کادر مدیریتی استقلال به جلال الدین اجازه خروج داده‌اند، قطعاً این بازیکن زیر بار هیچ جریمه‌ای نخواهد رفت ولی باید منتظر بمانیم و ببینیم که ملی پوش ازبکستانی استقلال در جدال هفته آینده برابر تراکتوربا نظر نکونام نیمکت نشین می‌شود یا اینکه تا آن زمان قضایا حل و فصل خواهد شد؟

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال ، ماشاریپوف سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» منتشر شد+فیلم
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • اعتراض به تعطیلی شهر کراچی همزمان با سفر رئیسی
  • (عکس) امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • رشد بی‌سابقه صادرات نفت ایران همزمان با تهدید تحریم‌های جدید غربی
  • یونیون برلین ۱ - ۵ بایرن مونیخ/ قدرت‌نمایی باوارایی‌ها در برلین + فیلم
  • مقابله با فرار‌های مالیاتی با قدرت دنبال می‌شود