Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@20:43:34 GMT

ایران با اقتدار مقابله تروریست‌ها ایستاده است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۶۱۲۴

ایران با اقتدار مقابله تروریست‌ها ایستاده است

رئیس مجلس سوریه گفت: ایران با اقتدار مقابله تروریست‌ها ایستاده است.

خبرگزاری تسنیم: حموده صباغ رئیس مجلس سوریه صبح امروز (چهارشنبه ۲۷ دی) در سیزدهمین کنفرانس روسای مجالس کشور‌های اسلامی که در تهران در حال برگزاری است در سخنانی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با اقتدار ایستاده و ما نیز به عنوان ملت و دولت سوریه در کنار این کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که باید از بین برود گفت: امروز تروریست‌ها در کنار صهیونیست‌ها علیه جهان بسیج شده‌اند، اما متاسفانه از قدرت و اراده مسلمانان علیه خودشان غافل هستند.

صباغ افزود: امروز تروریست‌ها سوریه، عراق و کشور‌های منطقه را مورد هدف قرار داده‌اند، زیرا می‌دانند سوریه در کنار مقاومت ایستاده است.

رئیس مجلس سوریه افزود: امروز ماشین جنگی در دست دشمن است، اما همان ماشین در دست مسلمانان نیز برای از بین بردن دشمنان قرار دارد؛ آن‌ها تجهیزات بسیار پیچیده‌ای علیه مسلمانان دارند، اما ما با ایمان به خدا و مقاومت می‌توانیم بر دشمنان پیروز شویم و این نکته‌ای است که دشمنان ما از یاد برده‌اند.

وی استراتژی ملت و دولت سوریه را مقابله با تروریست‌ها و عدم سازش با دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمنان ما نیز بسیار خوب می‌دانند که ما با تروریست‌ها سازش نمی‌کنیم، وحدت و پکپارچگی ملت‌های ما باعث شده که دشمنان از مواضع خود عقب‌نشینی کنند، ما همواره در کنار هم هستیم و هیچ تفاوتی میان مسلمانان و مسیحیان در سوریه نیست.

صباغ تصریح کرد: استراتژی ما مقابله با کسانی است که به دنبال تضعیف مقاومت هستند. امروز ما در سرزمین‌های خود شاهد هستیم که نابرابری‌هایی بین اصحاب حق و باطل در جریان است.

رئیس مجلس سوریه ائتلاف میان ایران، سوریه و دیگر همپیمانان برای از بین بردن تروریست‌ها در سوریه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این ائتلاف توانست راه را برای پیروزی‌های مقاومت باز کند تا از این طریق تروریست‌ها را از کشور خود بیرون کنیم.

وی افزود: سوریه به رهبری بشار اسد بر سیاست مقابله با اشغالگری و ایجاد وحدت میان همه گروه‌ها و رعایت همه قوانین بین‌المللی و حسن همجواری و همینطور احترام، انسانیت برای مقابله با هرگونه اقدام تروریستی تاکید دارد و این‌ها اصولی است که ما در حاکمیت کشورمان مدنظر قرار داریم.

صباغ با بیان اینکه مقاومت مردم سوریه و دیگر کشور‌های منطقه باعث شده که نیرو‌های استکباری بر باطل بودن و نابودی خودشان یقین پیدا کنند، اظهار داشت: امروز به آن‌ها هشدار می‌دهیم که باید به قدرت ملت‌های مسلمان اعتقاد داشته باشند؛ ما با کشتن وجدان‌های بیدار مقابله می‌کنیم.

رئیس مجلس سوریه تصریح کرد: ملت‌های سوریه و عراق فداکاری‌های بسیاری در مقابله با تروریست‌ها انجام داده‌اند و نشان دادند که تروریست خطری برای همه ملت‌های جهان است.

وی ادامه داد: مسئله مهمی امروز وجود دارد و آن این است که در این اجلاس باید دست به دست هم دهیم و با اقتدار در مقابل تروریست‌ها بایستیم؛ تروریسم غده‌ای است که به هیچ احد والناسی رحم نمی‌کند.

صباغ با تاکید بر اینکه ما سران پارلمان‌های کشور‌های اسلامی امروز باید خودمان را در راستای مقابله با تروریسم مسئول بدانیم گفت: به طور قطع تاریخ این فداکاری‌های ملت‌های ما را ثبت خواهد کرد.

رئیس مجلس سوریه اضافه کرد: وظیفه اصلی ما در کنفرانس مجالس کشور‌های اسلامی این است که در مصوبه‌هایی در راستای مقابله مضاعف با تروریست‌ها داشته باشیم، باید نشان دهیم که اسلام حقیقی همواره مخالف تروریسم است.

وی ضمن تقدیر از دولت و ملت ایران به دلیل همکاری با سوریه در جهت مقابله با تروریست‌ها، از رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به دلیل حمایت‌های همه جانبه‌ای که از دولت و ملت سوریه داشته‌اند به طور ویژه تقدیر کرد.

صباغ با بیان اینکه ما به عنوان کشور‌های اسلامی باید در کنار هم بایستیم اظهار داشت: تا زمانی که پرچم صلح برافراشته است ما فریاد خود را بلند می‌کنیم و می‌گوییم کهاز کشور‌هایی آمده‌ایم که با تروریست‌ها مخالفند.

رئیس مجلس سوریه تاکید کرد: کشور سوریه باقی خواهد ماند و ما به حقق مردم خود اعم از مسلمان و مسیحی احترام می‌گذاریم.

وی اضافه کرد: عزالدین قسام چهره‌ای است که توانست سیرت واقعی صهیونیست‌ها را به تصویر بکشاند و برای احیاء آن بسیار تلاش کرد.

صباغ تصریح کرد: سرزمین قدس همواره به مسلمانان تعلق دارد و آن‌ها برای احیاء آن همواره تلاش خواهند کرد.

رئیس مجلس سوریه افزود: انقلاب اسلامی ایران حق مسلمانان به خصوص شخصیت‌های عربی را رعایت می‌کند و علیرغم تهدید‌ها و چالش‌هایی که در ایران بوجود آمده، با اقتدار مقابله تررویست‌ها ایستاده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما هرگونه حقوقی که در راستای مبارزه با تروریسم باشد را احیاء می‌کنیم؛ مسلمانان ممکن است اختلافات جزئی داشته باشند، اما بر سر موضع قدس با یکدیگر همپیمان و هم‌صدا هستیم و آن را حقوق مسلمانان و فلسطینیان می‌دانیم. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003F2H

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی  امروز در آیین  معرفی رئیس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان گفت: کرمان مزین به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز اگر نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند به برکت خون این شهید والامقام و هزاران شهید دیگر است.

وی درباره عملیات غرورآفرین سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی افزود: در تاریخ اسلام و پس از حیات امامان معصوم(ع) شیعه هیچ وقت به اندازه امروز عزت نداشته است و این نعمتی که است که به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه ای (مدظله العالی) تحقق یافته و شیعه به این جایگاه رسیده است.

دادستان انتظامی قضات کشور خطاب به قضات جوان، گفت: خوب است گاهی به گذشته خود مراجعه کنیم و جایگاه کشورمان در سطح  جهانی و بین‌المللی و وضعیت آن زمان را با پیشرفت‌های اکنون مقایسه کنیم؛ بیش از 45 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و تعداد زیادی از جمعیت کشور جوانانی هستند و قبل از انقلاب را ندیده‌اند.

وی با بیان اینکه حتی کسانی هم که قبل از انقلاب را دیده‌اند نیز گاهی یادشان می‌رود، قبل از انقلاب کجا بوده‌ایم و الان کجا هستیم، ادامه داد: این عظمت برای انقلاب اسلامی نیست که با موشک و پهپاد به رژیم صهیونیستی و آمریکا پاسخ داده شود و آنها هیچ کاری نتوانستند انجام دهند؟ این عظمت برای ایران اسلامی است که کشورهای ابرقدرت به‌دنبال خرید پهبادهای ایرانی هستند؟

قدیانی با اشاره به اینکه در دل تحریم‌ها نیروهای مسلح ما موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌های کروز و بالستیک نقطه‌زن شده‌اند، گفت: باید بپذیریم که با وجود همه مشکلات و سختی‌ها، کشور رو به پیشرفت است.

دادستان انتظامی قضات کشور بیان کرد: حفظ شان و جایگاه قضات و همچنین معرفی قضات شجاع، مومن و متعهد به جامعه در دستور کار دادستانی انتظامی قضات کشور قرار دارد و قدردان زحمات شبانه روزی قضات و کارمندان پرتلاش در دستگاه قضایی هستیم.

در ابتدای این نشست حمید کریمی، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به نمایندگی از قضات محاکم تجدید نظر استان کرمان به موضاعاتی مانند شناسایی شکات حرفه ای، مشکلات معیشتی قضات و دسترسی نداشتن قضات به مسئولان عالی قضایی اشاره کرد.

در ادامه مسلم قزلباش، رییس شعبه 15 دادگاه حقوقی شهر کرمان به نمایندگی از قضات محاکم بدوی استان کرمان گفت: قضات با کار و تلاش شبانه روزی در حال جهاد هستند و بایستی خدمات قضات مومن، نمونه، شجاع و متعهد از طریق رسانه های جمعی منعکس شود و همچنین بر ضرورت تشکیل بانک اطلاعات شکات حرفه ای تاکید کرد.

در ادامه پوریا جوادی، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به نمایندگی از قضات دادسراهای سراسر استان نیز بر دسترسی قضات به پرونده ارزشیابی خود تاکید کرد و گفت: منابع انسانی مهم ترین سرمایه در دستگاه قضایی است و باید از نیروی انسانی صیانت شود.

 در این آئین ازخدمات غلامعباس مبشری قدردانی و مختار شمس الدین، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به سمت رییس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان منصوب شد.

 

 

دیگر خبرها

  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم