Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - براساس گزارش ایران اکونومیست از وزارت صنعت، معدن و تجارت ،پروانه بهره برداری ایجادی برای راه اندازی واحدهای جدید صنعتی صادر می شود.
تعداد پروانه های بهره برداری ایجادی یاد شده در مقایسه با پارسال سه درصد رشد نشان می دهد. این رقم در سال گذشته هزار و 734 فقره مجوز بوده است.
برپایه این گزارش، ارزش سرمایه مجوزهای صادره در این مدت 107 هزار و 321 میلیارد ریال بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین، میزان اشتغال این مجوزها 30 هزار و 847 نفر پیش بینی شد که در مقایسه با هفت ماه پارسال با 2 درصد رشد همراه بوده است.
بنا به این گزارش، بیشترین تعداد پروانه های بهره برداری ایجادی صادره در کشور در این مدت، مربوط به استان اصفهان با 161 فقره بوده و پس از آن استان های آذربایجان شرقی با 127 فقره و استان تهران با 120 فقره مجوز قرار دارند. استان کهگیلویه و بویر احمد نیز با 6 فقره مجوز کمترین تعداد را به خود اختصاص داده است.
در هفت ماه امسال، مجموع مجوزهای صادره در مناطق آزاد و ویژه کشور نیز 94 فقره بوده که منطقه ویژه اقتصادی با 22 فقره در صدر قرار دارد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمدجعفر عظمائی افزود: ۴۹ فقره پروانه بهره‌برداری معدن (بهره‌برداری از معدن جدید) با میزان سرمایه‌گذاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۰۰ نفر در سال گذشته صادر شده که درمقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش ۵۳ درصدی داشته است.

وی گفت: پارسال ۲۹ فقره گواهی کشف معدن با مساحت حدود ۱۶۲ کیلومتر مربع صادر شده است که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳برابر در مساحت افزایش یافته که این موضوع نیز افزایش علاقه مندی برای توسعه فعالیت‌های معدنی در استان را نشان می‌دهد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به احیا و فعال سازی ۳۰ معدن در سال ۱۴۰۲ افزود: پارسال حدود ۲.۳ همت حقوق دولتی معادن در این استان وصول شد.

دیگر خبرها

  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • ۲۰ هزار حلقه چاه آب در مازندران غیرمجاز است
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز