Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@09:17:13 GMT

احداث ۳۶ کیلومتر خط انتقال گاز به ییلاقات املش

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۶۱۹۸

احداث ۳۶ کیلومتر خط انتقال گاز به ییلاقات املش

رئیس اداره گاز شهرستان املش از احداث ۳۶ کیلومتر خط انتقال گاز به ییلاقات املش خبرداد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد باقر اخوان در گفتگو با خبرنگار املش ما از احداث ۳۶ کیلومتر خط لوله گاز در ییلاقات شهرستان املش خبر داد و گفت: این پروژه از شهریورماه امسال آغاز شده و پیشبینی می شود تا پایان سال ۹۷ به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه  ۱۲/۵میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به ۱۴ روستای بخش رانکوه تخصیص یافته، افزود: زمین ایجاد ۶ ایستگاه تقلیل فشار در این منطقه تحصیل و در مرحله خریداری است.

 

رئیس اداره گاز شهرستان املش خاطرنشان کرد: به غیر از چند روستای بخش جلگه ای شهرستان املش که بدلیل رانشی امکان گازرسانی فراهم نبوده است ، تمام روستاها از نعمت گاز برخوردار شده اند.

 

گفتنی است اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی یک ماه پیش با حضور در دهستان سمام از روند انتقال گاز به ۱۴ روستای بخش رانکوه شهرستان املش بازدید کرده بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۱۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از غار سهولان مهاباد

فاروق سلیمانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد با اشاره به بازدید بیش از ۱۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از غار سهولان، گفت: هم اکنون ۱۳ قایق پارویی به همراه ۱۴ نجات‌غریق و غواص برای خدمات رسانی به گردشگران در داخل غار مستقر شده و به گردشگران خدمات ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد و دهیاری روستای سهولان، محوطه ورودی این غار با احداث آلاچیق و مکان برپایی چادر از محل درآمد‌های غار برای اسکان مسافران و گردشگران آماده شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: ۸ واحد سوئیت و اقامتگاه بوم‌گردی با ظرفیت حدود ۴۰ نفر نیز در روستای سهولان واقع در نزدیکی این غار برای پذیرش میهمانان و مسافران احداث شده است.

سلیمانی یادآور شد: پارسال در مجموع بیش از ۲۲۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از این اثر طبیعی بازدید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان چگونه مدیریت شد؟/ ارتقا و لایروبی ۱۲۳ حلقه چاه آب شرب در استان
  • ارتقاء و لایروبی ۱۲۳ حلقه چاه آب شرب در سیستان و بلوچستان/ تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان چگونه مدیریت شد؟
  • آخرین وضعیت گازرسانی در جیرفت از زبان فرماندار 
  • افزایش یک هزار و ١٧٩ کیلومتری طول خطوط انتقال و فوق توزیع برق
  • افزایش هزار و ١٧٩ کیلومتری طول خطوط انتقال و فوق توزیع
  • احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در محور پلدختر به خرم آباد
  • ۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم‌آباد - پلدختر احداث می‌شود
  • بازدید بیش از ۱۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از غار سهولان مهاباد
  • خسارت گسترده سیل به تأسیسات آبی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای بیش از ۳۹ هزار کیلومتر خطوط انتقال پرفشار گاز در کشور