Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-29@00:48:45 GMT

گلر تیم بانوان ملوان به علت ایست قلبی درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۶۲۰۳

گلر تیم بانوان ملوان به علت ایست قلبی درگذشت

به گزارش جهان نيوز، آتنا محمدی، دروازه‌بان تیم منحل شده ملوان انزلی سه روز گذشته به دلیل ایست قلبی از دنیا رفت و امروز مراسم سوم او برگزار می شود.
  سارا قمی ، هم تیمی سابق آتنا محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان‌ کرد: آتنا متولد سال 1372 بود و در یک سال گذشته دچار مشکل افت فشار بود. گفته شده پزشک معالج قرصی را برای او تجویز کرده بود و ظاهرا شب آخر به دلیل بالا بودن دوز قرص حال وی وخیم شد و قبل از رسیدن به بیمارستان دچار ایست قلبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قمی در ادامه‌ افزود: آتنا دو سال و نیم در تیم ملوان بازی کرد و پس از انحلال این تیم دیگر تیمی نداشت و در مدرسه فوتبال من مشغول بازی کردن بود و همیشه از من می خواست تا یک تیم را پیدا کنم تا او نیز بتواند به فوتبال ادامه‌ دهد و آرزویش این بود که یک روز گلر تیم‌ ‌ملی شود.

منبع:ایسنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های امدادی تا پایان هشدار نارنجی در حال آماده باش هستند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهندس ابوالحسینی با اشاره به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته، گفت: این بارش‌ها میزان بارش سال آبی را به میزان بیش از ۷۸ میلی متر رساند که رشد ۹ درصدی نسبت به دراز مدت استان دارد.   معاون استاندار افزود: هم اکنون به جز محور کنجکوه در شهرستان مهریز تمامی مسیر‌های استان فعال است هر چند برخی از مسیر‌ها برای ساعتی دچار اختلال شد که با حضور عوامل راهداری مشکل برطرف شد.   وی ادامه داد: برخی از مناطق استان نیز بر اثر بارش دچار قطعی برق شد که سریعا عوامل شرکت توزیع برق نسبت به رفع قطعی برق اقدام کردند و به جز یک نقطه محدود روستایی که به علت صعب العبور بودن دچار قطعی است گزارشی مبنی بر قطعی برق نداریم.   مهندس ابوالحسینی در خصوص اسکان اضطراری مسافران نوروزی نیز گفت: بیش از ۲۰ سالن ورزشی، نمایشگاهی و حسینیه و تکیه مذهبی برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی از روز گذشته در حال خدمت رسانی است که این خدمات همچنان ادامه خواهد داشت.   وی به میزان خسارت به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی گفت: بر اساس گزارش اولیه اداره کل مدیریت بحران استان بیش از ۲۲۵ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های جاده‌ای شامل ابنیه فنی، شکستگی پل، شستگی رویه آسفالت جاده و حاشیه محور در بخش راه و خسارت به قنوات، راه‌های روستایی و باغات و مزارع کشاورزی گزارش شده که اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌گردد.   جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان ادامه داد: گزارش‌هایی مبنی بر خسارت به ۷ خودرو به علت پارک در حاشیه رودخانه و یک دستگاه لدر امدادی نیز ارسال شده که در حال بررسی میزان خسارت هستیم.   وی با تشکر از عموم مردم به خاطر توجه به توصیه‌های ایمنی اظهار داشت: پرهیز از اتراق در بستر و حریم رودخانه و تردد‌های غیر ضرور از مهمترین توصیه‌ها به مردم شریف استان است تا شاهد حوادث ناگوار در این زمینه نباشیم.

دیگر خبرها

  • ۶ نفر از ۱۰ بازمانده سکته مغزی سال ها بعد دچار افسردگی می شوند
  • ۶ نفر از ۱۰ بازمانده سکته مغزی سالها بعد دچار افسردگی می شوند
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • پیام سیدحسن خمینی درپی درگذشت معاون خاتمی در دولت اصلاحات
  • دوبلور «کارآگاه کاستر» درگذشت
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک؛ دوبلور بر اثر ایست قلبی درگذشت
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک؛ دوبلور جوان بر اثر ایست قلبی درگذشت
  • دوبلور جوان بر اثر ایست قلبی درگذشت
  • نیرو‌های امدادی تا پایان هشدار نارنجی در حال آماده باش هستند
  • امسال می‌توانیم با دو تیم آسیایی شویم/ ملوان یک مدعی در لیگ است