Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- هفته پاياني دور رفت ليگ برتر بانوان روز پنج شنبه 28 ديماه با دو ديدار پيگيري مي شود و ذوب آهن در اصفهان به مصاف بهنمير مي رود تا در صورت پيروزي  قهرمان نيم فصل اين رقابت ها شود.
به گزارش آريا به نقل از فدراسيون واليبال، هفته هفتم و پاياني دور رفت مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي برتر بانوان جام شهيد «محسن حججي» روز پنج شنبه 28 ديماه با دو ديدار در شهرهاي تهران و اصفهان پيگيري مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيم ذوب آهن اصفهان که در حال حاضر با پنج برد و 14 امتياز در رتبه دوم جدول است، از ساعت 15 روز پنج شنبه در سالن ملت اصفهان ميزبان بهنمير مازندران است. ذوبي ها در صورت پيروزي در اين مسابقه عنوان قهرماني نيم فصل را به خود اختصاص خواهند داد.
از سوي ديگر تيم بهنمير مازندران که در حال حاضر با سه برد و 9 امتياز در رتبه سوم جدول قرار دارد، حريف آساني براي ذوب آهن نخواهد بود و در صورت شکست ميزبان خود، پيکان را قهرمان نيم فصل خواهد کرد.
شاگردان ميترا شعبانيان سرمربي تيم پيکان تهران که با پنج برد و 16 امتياز در صدر جدول هستند، اين هفته استراحت دارند.
در ديگر مسابقه هفته پاياني دور رفت ليگ برتر بانوان، تيم هاي سالوت و نماينده تهران در خانه واليبال پايتخت به مصاف يکديگر مي روند.
نماينده تهران و سالوت دو برد و 8 امتياز در پرونده کاري خود دارند و در رتبه هاي چهارم و پنجم قرار گرفته اند و فاتح اين ميدان رتبه چهارمي اش قطعي است.
شهرداري تبريز اين هفته با سالوت تهران مسابقه داشت که با توجه به انصراف سالوت از حضور در ليگ برتر بانوان اين مسابقه برگزار نمي شود.
ديدار معوقه هفته نخست ليگ برتر واليبال بانوان نيز روز يکشنبه يکم بهمن ماه در بهنمير برگزار مي شود و نماينده مازندران ميزبان نماينده تهران خواهد بود.
دو تيم بهنمير و نماينده تهران در آخرين مسابقه دور رفت ليگ برتر بانوان تلاش
زيادي براي برد خواهند کرد، زيرا برد در اين مسابقه به شرط پيروزي در هفته پاياني شرايط آنان را در جدول تغيير محسوسي خواهد داد.
برنامه سه ديدار باقي مانده دور رفت ليگ برتر واليبال بانوان و اسامي داوران و ناظران به قرار زير است:
پنج شنبه 28 ديماه (هفته هفتم دور رفت):
اصفهان، سالن ملت، ساعت 15
ذوب آهن اصفهان – بهنمير مازندران
داور اول: شهناز مهاجري، داور دوم: معصومه اسمعيل زاده و ناظر: طوبي بهپوري

تهران، خانه واليبال، ساعت 17
سالوت تهران – نماينده تهران
داور اول: نسرين حق شناس، داور دوم: ماندانا مطيعي و ناظر: ليلي توکلي

يکشنبه يکم بهمن ماه (معوقه هفته اول):
بهنمير، سالن مجد آراء، ساعت 15
بهنمير مازندران – نماينده تهران
داور اول: هديه صابري، داور دوم: راحله اکبرزاده و ناظر: اکرم ابوالقاسم

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!

طرفداری| شمس آذر قزوین در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل پیکان تهران به پیروزی رسید.

در اولین مسابقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم شمس آذر قزوین از ساعت 18:20 در ورزشگاه  خالی از تماشاگر سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم پیکان تهران رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود شمس اذر به پایان رسید. پیکان در دقیقه 89 گل مساوی را زد اما دقیقه 3+90 دومین گل را خورد و بدون امتیاز قزوین را ترک کرد. با این برد شمس آذر 34 امتیازی شد وبا یک پله صعود به رده هفتم جدول لیگ رسید و پیکان 25 امتیازی در رده دوازدهم باقی ماند. پوریا سرآبادانی (10) و حسین گودرزی (2+90) برای شمس آذر و حامد پاکدل (89) برای پیکان گلزنی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند