Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-04@23:26:44 GMT

آقای افتخاری!استقلال دست‌تان امانت است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۶۴۲۳

آقای افتخاری!استقلال دست‌تان امانت است



سید رضا افتخاری و هیات مدیره تیم آبی پوش همچنان به خانواده پورحیدری بدهکارند.

به گزارش خبرآنلاین؛ استقلال با شفر به نظم تاکتیکی رسیده است و اقلا در زمین فوتبال دیگر تکلیفش مشخص است اما همچنان هواداران تیم محبوب از اوضاع بیرون زمین شان دلگیرند. آنها اعتقاد دارند استقلال در فصل نقل و انتقالات نتوانسته آن طور که سرمربی می خواسته موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه به نظر می رسد شفر هم خیلی چیز زیادی از آبی ها نخواسته و تمام تقاضایش از آنها داشتن یک مهاجم تمام کننده خارجی است. بازیکنی که به او قول دادند جذبش کنند.

فارغ از این اتفاقات اما در روزهای گذشته آنچه بیش از همه دلگیر کننده است ، گلایه های فریده شجاعی است. همسر پدر آبی ها که می گوید حقوق معوق همسرش را نداده اند. پول هایی که درست برای روزهای بیماری منصورخان است. روزهایی که او با آن عصای نوستالژیک ، به سختی خود را روی نیمکت تیم نگه می داشت.

استقلال ممکن است بی پول باشد و قطعا بازماندگان مردی که یکبار زندگی اش را برای احیای استقلال فروخته بود ، می پذیرند شرایط آبی ها را اما وقتی جوابی به آنها داده نمی شود ، باعث دلخوری شان می شود. آقای افتخاری استقلال متعلق است به امثال پورحیدری و تاریخ سازانش و شما آنجا برای مدتی ، حالا به هر دلیلی که خود بهتر می دانید ، تیم را به امانت گرفته اید.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان

الاتحاد در ادامه نتایج ناامید کننده خود در لیگ عربستان این بار برابر ابها با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

به گزارش ایسنا ، در ادامه هفته سی ام رقابت های لیگ عربستان دو بازی برگزار شد.

الاتحاد بحران زده که مدافع عنوان قهرمانی به شمار می آید، در ادامه نتایج ناامید کننده خود در فصل جاری با نتیجه سه بر یک برابر ابهای رده شانزدهمی شکست خورد تا شرایط برای گایاردو بسیار سخت شود.

الاتحاد با این شکست ۵۰ امتیازی باقی ماند تا اختلافش با الهلال صدرنشین به ۳۳ امتیاز افزایش پیدا کند و در رده پنجم جدول رده‌بندی باقی بماند.

کریم بنزما در این بازی هم به خاطر آسیب‌دیدگی نتوانست تیمش‌ را همراهی کند.

در دیگر بازی برگزار شده الاتفاق با هدایت استیون جرارد در خانه با نتیجه ۲ بر یک برابر الفیحاء شکست خورد.

الاتفاق با جرارد نتایج ناامید کننده‌ای در فصل جاری کسب کرده و در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد. با این حال قرارداد این سرمربی انگلیسی تمدید شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۸۱ درصد مخازن سدهای خوزستان پر شد/ آخرین وضعیت سد دز
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال