Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید شاهرخی روز چهارشنبه در کارگروه بانوان و خانواده استانداری همدان افرود: همچنین 31 هزار زن سرپرست خانوار در استان همدان نیز هستند که خودکفا بوده و نیازی به حمایت ندارند.
وی با بیان اینکه زنان می توانند در توسعه همه جانبه کشور ایفای نقش کنند افزود: در دولت تدبیر و امید، تاکید رییس جمهوری همواره بر توجه به حوزه زنان و تلاش همه نهادها برای به کار گیری و ایفای نقش بانوان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در بخش توانمندسازی اشتغال برای زنان کارهای خوبی انجام شده اما هنوز کافی نیست ادامه داد: نیمی از سرمایه های اجتماعی کشور، بانوان هستند که توانمندی های زیادی در آنها نهفته است و باید از همه این ظرفیت ها به درستی استفاده کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید فضا برای حضور زنان در جامعه فراهم شود افزود: باید از هدررفتن توان و نیروی زنان در جامعه جلوگیری کرد.
شاهرخی با انتقاد از حضور نیافتن برخی از مدیران استان در این کارگروه افزود: همه مدیران کل ملزم به حضور در کارگروه بانوان و امور خانواده به همراه مشاوران امور بانوان خود هستند و اگر هر مدیری حضور نمی تواند حضور یابد مشاور امور بانوان خود را نیز به جلسه نفرستد.
وی توجه به سازمان های مردم نهاد و انجمن های بانوان را ضروری دانست و افزود: باید به دنبال تشکیل انجمن برای زنان سرپرست خانوار باشیم و آئین نامه ها و اساس نامه ها را در این راستا تنظیم کنیم.
طبق آمار اداره کل کار و رفاه اجتماعی همدان، در سالجاری 36 درصد اشتغال ایجاد شده در استان در حوزه زنان بوده است .
براساس آمار سرشماری سال 95، جمعیت استان همدان یک میلیون و 738 هزار و 234 نفر اعلام شد که 880 هزار و 318 نفر از جمعیت استان را مردان و 857 هزار و 916 نفر را زنان تشکیل داده است.
جمعیت شهری استان همدان در سرشماری سال 95 ، یک میلیون و 97 هزار و 217 نفر و جمعیت روستایی استان، 639 هزار و پنج نفر اعلام شده است.
7523/1181
خبرنگار:مرضیه بختیاری**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حکم عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان این فدراسیون منصوب شد.

خادم دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی بوده و پیش از این معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این منصوره ابوجعفری به مدت ۳ ماه سرپرست نایب رییسی کبدی بانوان بود.

کد خبر 6093953

دیگر خبرها

  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • جمعیت خانه‌ندار‌ها
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار