Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر، مسابقات حفظ، مفاهیم قرآن و احکام روز چهارم اسفندماه سال جاری در سطح این استان برگزار خواهد شد.
همچنین، مرحله مقدماتی این مسابقات قرآنی نیز که ویژه آقایان و بانوان خواهد بود، طی روز 26 بهمن‌ماه سال جاری در حوزه‌های بوشهر، برازجان، گناوه، خورموج، گورک، جم و ریز و خارگ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقات در رشته‌های مختلف ازجمله حفظ ویژه زیر 15 سال (نوجوانان) و بالای 15 سال (بزرگسالان) پیش‌بینی شده و هر قرآن‌آموز فقط امکان شرکت در یکی از رشته‌های حفظ شامل سوره بقره (ویژه نوجوانان)، 5 سوه اول (حمد تا مائده) (ویژه نوجوانان)، 37 سوره پایانی (نبا تا ناس) (ویژه نوجوانان)، سوره بقره(ویژه بزرگسالان)، سوره‌های بقره و آل عمران(ویژه بزرگسالان)، 5 سوه اول(حمد تا مائده) (ویژه بزرگسالان)، 10 سوره اول (حمد تا یونس)(ویژه بزرگسالان)، 20 سوره اول (حمد تا طه)(ویژه بزرگسالان)، 50 سوره پایانی (طلاق تا ناس)(ویژه بزرگسالان) و حفظ موضوعی (ویژه بزرگسالان) را دارد.
همچنین در رشته انتخابی مفاهیم نیز رشته‌های مفاهیم ویژه زیر 15 سال (نوجوانان) و بالای 15 سال (بزرگسالان) پیش‌بینی شده و هر قرآن‌آموز فقط امکان شرکت در یکی از رشته‌های 20 سوره پایانی (تین تا ناس) (ویژه نوجوانان)، سوره بقره (ویژه بزرگسالان)، سوره‌های بقره و آل عمران (ویژه بزرگسالان) و 40 سوره پایانی (قیامه تا ناس) (ویژه بزرگسالان) را دارد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان اعم از آقایان و بانوان می‌توانند در رشته انتخابی احکام این دوره از مسابقات قرآنی استان بوشهر نیز که شامل بخش‌های مقدمات و مقارنات نماز است، شرکت کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟