Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوجوان 16 ساله ای که به 54 حساب بانکی در شهرستان دزفول دستبرد اینترنتی زده بود ، دستگیر شد.

ایران آنلاین / جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: درپی اعلام خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی 2 نفر از شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان دزفول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی متهم در یکی از شهرهای همجوار که نوجوانی 16 ساله بود، شدند.
 در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه تلفن همراه هوشمند که حاوی اطلاعات تکمیلی کارت های مختلفی که از آن ها سرقت اینترنتی شده بود، کشف و ضبط شد.
سرهنگ صالحی با بیان اینکه متهم با بدست آوردن مشخصات تعداد 54 کارت عابر بانک از قبیل شماره حساب، رمز پرداخت های الکترونیکی، تاریخ انقضاء و رمز دوم، مبلغ 530 میلیون ریال از کارت های بانکی مختلف بصورت اینترنتی سرقت کرده بود، گفت: شهروندان مراقب باشند تا اطلاعات و مشخصات کارت های بانکی خود را به افراد ناشناس یا سایت های غیر معتبر ارائه نکنند./
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته این متهم به ۱۷ مورد سرقت از زمین‌های کشاورزی و اماکن خصوصی اعتراف کرد.


سرهنگ جواد افشاری بااشاره به فعالیت و رصد مستمر کارشناسان پلیس آگاهی این شهرستان افزود: وقوع سرقت در ایام نوروز و تعطیلات روند کاهشی داشته و همچنین در زمینه درون شهری آمار تصادفات جرحی و فوتی صفر بوده و در زمینه برون شهری آمار تصادفات جرحی ۶۶ درصد و مصدومان ۵۰ درصد کاهش داشته است.

دیگر خبرها

  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن