Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا – معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتقاد از عملکرد ضعیف صنایع پتروشیمی در خدمات دهی به شهرستان بندرماهشهر اظهار کرد: فعالیت صنایع عظیم پتروشیمی در این شهرستان آسیبهای زیادی برای سلامت و محیط زیست مردم این منطقه داشته لذا این صنعت باید برای تامین سلامت مردم هزینه کند.

قاسم جان بابایی چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندرماهشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بیمارستان صنایع پتروشیمی را در شهرک بعثت و دور از دسترس مردم شهر ساخته اند که نتوانسته خدمات مناسبی به مردم ارائه دهد و تنها به خدمات دهی به کارکنان این مجموعه صنعتی اکتفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون درمان وزیر بهداشت احداث بیمارستان سوانح و سوختگی را یکی از الزمات بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر عنوان کرد و افزود: صنایع پتروشیمی در راستای مسوولیت های اجتماعی خود و کاهش زیان خطراتی که می تواند مردم این شهرستان را تهدید کند، به ساخت این بیمارستان بعنوان یکی از ضروریات بهداشت و درمان شهرستان بپردازد.
وی ادامه داد: البته لزوم خدمات دهی وزارت نفت به این معنا نیست که وزارت بهداشت از مسئولیت های خود در قبال مردم این شهرستان غفلت کند، هر 2 به نوبه خود برای حفظ جان و سلامت خود وظایفی بر عهده دارند.
وی با اشاره به کمبود امکانات درمانی و تجهیزاتی در بیمارستان معرفی بندرماهشهر گفت: هتلینگ ضعیف و نبود بخش نوزادن مجهز،2 معضل جدی این بیمارستان است که ضرورت دارد برای توسعه و استانداردسازی آن همت شود.
جان بابایی یکی از معضلات جدی این بیمارستان را هتلینگ ضعیف و نداشتن بخش مراقبتهای ویژه نوزادان عنوان کرد و افزود: از جمله مشکلات این مرکز درمانی، این بخش موجود نوزادان است که به همکاران پیشنهاد دادیم فضای فیزیکی آن را توسعه دهند و امیدواریم یک بخش استانداردتر برای نوزادان داشته باشیم.
جان بابایی ادامه داد: این مرکز درمانی از لحاظ فیزیکی یک بیمارستان بسیار قدیمی است که امید است در آینده بتوانیم از طریق فاینانس، شرایط ساخت یک بیمارستان جایگزین را برای شهرستان فراهم کنیم.
معاون درمان وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: در این بیمارستان اقدامات توسعه ای خوبی از جمله توسعه اورژانس انجام شده است که از لحاظ فیزیکی خوشبختانه رو به اتمام است و کمک می کنیم تا یک ماه آینده تکمیل و تجهیز شود.
به گزارش ایرنا، معاون درمان وزیر بهداشت صبح امروز چهارشنبه با هیئت همراه خود و مسوولان شهری به منظور بازدید از بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر و افتتاح بلوک زایمان این بیمارستان در شهرستان بندرماهشهر حضور پیدا کرد.
مقصد بعدی بازدید های امروز معاون درمان وزیر بهداشت شهرستان رامشیر، رامهرمز ، هندیجان وایذه است.
9858/6002
خبرنگار: آمنه محتشمی**انتشار: کبری آقازری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان ولیعصر شهرستان بردسکن گفت: با هدف افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان با مشارکت خیران عملیات اجرایی دو طرح سالن انتظار و بخش قلب و اعصاب در بیمارستان ولیعصر این شهرستان آغاز شده است.

 رضا ذبیحی افزود طرح سالن انتظار در مساحت ۸۰ متر مربع با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی در حال اجراست و امید می‌رود این طرح  در شش ماهه دوم امسال تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی گفت: طرح بخش داخلی قلب و اعصاب نیز با ۱۸۰ متر مربع با پیش بینی ۱۶ تخت با ۲۰ درصد  پیشرفت در حال اجرا است و مشارکت خیران در این طرح  تاکنون ۴۵۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر بیمارستان ولیعصر بردسکن ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های حوزه ستادی شبکه بهداشت و درمان و مجموعه مدیریتی بیمارستان ولیعصر و مشارکت خیران تا پایان امسال شاهد تکمیل این دو بخش و سالن انتظار باشیم.

دیگر خبرها

  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی