Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@05:46:13 GMT

لبنانی ها فیلم شانس اسکار را تحریم کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۷۴۴۵

لبنانی ها فیلم شانس اسکار را تحریم کردند

به گزارش جام نیوز، لبنانی‌ها سال گذشته «واندر وومن» را به خاطر حضور دختر شایسته رژیم صهیونیستی که سابقه خدمت در ارتش این رژیم را هم دارد، تحریم کردند.

 

آن‌ها امسال هم به فیلم جدید استیون اسپیلبرگ اجازه حضور در کشورشان را ندادند. آنها ارتباطات کارگردان «مونیخ» با رژیم صهیونیستی را دلیل این تصمیم خودشان بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استیون اسپیلبرگ یکی از شخصیت‌هایی است که در لیست سیاه اتحادیه عرب نام خودش را به ثبت رسانده است. او بعد از آن که بنیادش در سال 2006 و همزمان با جنگ‌های 33 روزه یک میلیون دلار به رژیم صهیونیستی کمک کرد، در این فهرست قرار گرفت.

 

فیلم «پست» با بازی تام هنکس و مریل استریپ ساخته شده و داستان آن در مورد انتشار اسناد پنتاگون در مورد جنگ ویتنام در روزنامه واشنگتن پست است. این اثر یکی از شانس‌های اصلی نامزدی اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی است که تکلیف آن روز 23 ژانویه مشخص می‌شود.

 

تسنیم

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، این نشست چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور هادی البرزی (دکتری مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه) و ابوالفضل ولوی (پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه) و دبیری بردیا عطاران (مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان) در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در خیابان ولیعصر(ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹، مراجعه کنند و یا از طریق نشانی اینترنتی زیر در برنامه شرکت کنند:

این نشست از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication نیز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • چرایی بدل شدن اردن به بخشی از سپردفاعی در خدمت صهیونیست‌ها
  • نه به حضور رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس
  • هاآرتص: اسرائیل با تحریم آکادمیک بی‌سابقه‌ای روبه‌رو است
  • عقب‌نشینی آمریکا از تحریم گردان نظامی افراطی رژیم صهیونیستی
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»