Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@09:39:09 GMT

مجتبی جایگزین یحیی؛ تراکتور مثل ذوب‌ می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۷۵۴۸

مجتبی جایگزین یحیی؛ تراکتور مثل ذوب‌ می‌شود؟

رکنا: مجتبی حسینی در بازی فردا با سایپا به عنوان مربی موقت روی نیمکت تراکتورسازی می نشیند.

با جدایی یحیی گل‌محمدی از تراکتورسازی مسئولان این باشگاه تا زمان انتخاب سرمربی جدید مجتبی حسینی را به عنوان مربی موقت برگزیدند و تیم تبریزی فردا مقابل سایپا نیز با هدایت حسینی به میدان می رود.
اتفاقات امسال تراکتورسازی شباهت زیادی به مسائل ذوب آهن در فصل گذشته دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته هم مسئولان ذوب آهن بعد از قطع همکاری با گل محمدی، مجتبی حسینی را به عنوان مربی موقت برگزیدند و البته تیم اصفهانی در مسیر موفقیت قرار گرفت و حسینی تا پایان فصل به عنوان سرمربی کارش را ادامه داد.
حالا در تراکتورسازی نیز بار دیگر حسینی که به عنوان دستیار گل محمدی به تبریز رفته بود، در تراکتورسازی مانده و به عنوان مربی موقت کارش را ادامه می دهد تا سرمربی جدید انتخاب شود. حال باید دید تراکتورسازی با هدایت حسینی در بازی با سایپا چه نتیجه ای کسب خواهد کرد و چه اتفاقاتی پیرامون تیم تبریزی رخ خواهد داد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته است به تعهدات مالی‌اش در قبال سرمربی سابقش عمل کند.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

بررسی‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد، دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد