Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@22:39:42 GMT

کارگردان مستند جنجالی «هویدا» سراغ «علم» رفت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۷۵۷۰

کارگردان مستند جنجالی «هویدا» سراغ «علم» رفت

مصطفی شوقی کارگردان مستند جنجالی «هویدا»، مستندی جدید پیرامون اسدالله علم ساخته است که در ایام دهه فجر از رسانه ملی به نمایش در می‌آید.

خبرگزاری مهر: مصطفی شوقی کارگردان مستند جنجالی «هویدا»، مستندی جدید پیرامون اسدالله علم ساخته است که در ایام دهه فجر از رسانه ملی به نمایش در می‌آید.

به گزارش  روابط عمومی روایت فتح، مستند «علم، مردی برای تمام فصول» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی شوقی، که نگاهی به ریشه‌های خاندانی، زندگی و کارنامه سیاسی امیر اسدالله علم وزیر قدرتمند و پر نفوذ دربار پهلوی دارد، روز‌های پایانی مراحل فنی خود را می‌گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مستند چهار قسمتی که با استفاده از فیلم‌ها و تصاویر دیده نشده، روایتگر روابط و ساختار داخلی سران رژیم پهلوی است، تلاش کرده به شیوه‌ای متفاوت و از زوایه نگاهی جدید، مخاطب را با واقعیات رژیم پهلوی آشنا سازد.

مصطفی شوقی پیش از این مستند جنجالی «هویدا» را ساخته بود که با واکنش‌ها و اظهار نظر‌های مختلفی از سوی کارشناسان و مردم روبرو شد.

مستند «علم، مردی برای تمام فصول» به تهیه کنندگی مهدی مطهر و تدوین محمد ثقفی، تازه‌ترین محصول گروه مستند روایت فتح است و خانه مستند انقلاب اسلامی مجری طرح آن است.

این مستند در ایام دهه فجر از رسانه ملی به نمایش در می‌آید. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003F2k

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مجموعه چهارشنبه‌ها ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو پخش و از شبکه‌های مستند و سلامت بازپخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگران آینده پزشکی ایران هستم/ بحران پرستاری سراغ پزشکی خواهد آمد
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • روایتی متفاوت از مصطفی رحماندوست درباره ننه سرما + فیلم
  • واکنش محمد مهاجری به زندانی شدن یک وکیل دادگستری /یکسوی دعوا سعیدمرتضوی است و یکسو وکیلی شریف!
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • کدام‌ سرطان‌ها با سیگار کشیدن سراغ ما می آیند
  • روزی که شوروی پشت مزدوران را در ایران خالی کرد / پاسخ بختیار به ادعای رضا پهلوی / تصاویر رنگی آلمان‌ها از نبرد استالین گراد / گرامافونی که ایرانی‌ها ۱۲۰۰ سال پیش ساختند / آبادان در بیش از یک قرن پیش
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲