Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کاظمی نسب، روز چهارشنبه در نشست مشترک شهردار و اعضای شورای شهر ابرکوه با اشاره به بخشی از مشکلات یادآورشد: این مشکلات بیشتر مربوط به حوزه های بهداشت و درمان ، عمران شهری و میراث فرهنگی است.
وی تصریح کرد: اعضای شوراها باید ضمن استفاده از ظرفیت های قانونی این نهاد در تعامل با مسئولان اداره ها و دستگاه هایی اجرایی نسبت به حل مشکلات مردم بیشتر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مردم در نظام اسلامی از جایگاه ویژه ای برخودارند، اظهار کرد: آنها به عنوان ولی نعمت در صدر هرم سازمان ها قرار دارند و مدیران دستگاه های اجرایی مشروعیت خود را مدیون مردم هستند.
به گزارش ایرنا ، کاظمی نسب ادامه داد: در سند چشم انداز ابرکوه که سال 1391تدوین شد، به خوبی راهبردهای توسعه شهرستان احصا شد، اما در مواردی با کمک نخبگان بروز رسانی شود.
وی با بیان اینکه مسئولان موظف به تحقق مطالبات قانونی مردم هستند، تاکید کرد: تکریم مردم بدون توجه به گرایش سیاسی و منطقه ای و محله ای باید مورد توجه باشد.
سرپرست فرمانداری ابرکوه تاکیدکرد: در حوزه هایی که مشکل وجود دارد، باید با همفکری و همگرایی مسئولان همه دستگاه ها نسبت به حل آن تلاش کنیم.
همچنین رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه، نیازهای منطقه را بیشتر مربوط به حوزه درمان ، کمبود فضاهای تفریحی، فرهنگی ، ورزشی ، اجرای باند دوم بزرگراه ابرکوه به یزد، تکمیل راه آهن یزد به اقلید ، کمبود آب، تداوم خشکسالی ، بیکاری و سرعت بخشیدن به زیرساخت های صنعت گردشگری ذکر کرد.
علیرضا زارع زاده با بیان فعالیت هزار و 200 دستگاه نقلیه سنگین شهرستان در صنعت حمل و نقل شهرستان و استان اظهارکرد: فعالان این حوزه نقش موثری در اشتغال منطقه دارند.
همچنین شهردار ابرکوه اولویت نخست را توجه به توسعه و عمران شهری دانست و افزود: 69درصد جمعیت 53هزار نفری شهرستان در حوزه شهری ابرکوه و مهردشت سکونت دارند .
به گفته علیرضا رسولی، با وجود اینکه شهرداری ابرکوه در سال 1309 تاسیس شد، اما نسبت به بسیاری از شهرهای استان یزد محروم و کمتر توسعه یافته است.
وی در ادامه به موقعیت ارتباطی ابرکوه در مسیر جاده طریق الرضا (ع) و دروازه ورودی استان یزد از فارس اشاره کرد و گفت: بودجه 84 میلیارد ریالی سال 1396 شهرداری جوابگوی ارائه خدمات به مردم و زیرساخت های لازم شهری نیست.
همچنین در نشست یادشده چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه به طرح دیدگاه های خود در مورد چالش ها، ظرفیت ها و توسعه فعالیت های شهری پرداختند.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه‌ای موضوع مجاز بودن وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به ثبت سفارش ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال و با تخفیف ۵۰ درصدی در سود بازرگانی، به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به مسافران اربعین حسینی را ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه خطاب به وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت، وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی آمده است: هیات وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۲/۹ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی صنعت، معدن و تجارت و کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی و در اجرای بند (ث) تبصره (۱۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور تصویب کرد:

۱- به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به زائرین و مسافرین اربعین حسینی ثبت سفارش واردات (۲ هزار) دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال با تایید وزارت راه و شهرسازی و تایید تامین قطعات و وجود شبکه خدمات پس از فروش توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و تطابق با استاندارد کارخانه سازنده در زمان ساخت خودرو مجاز است.

۲- سود بازرگانی هرگونه واردات اتوبوس که با تفیید وزارت کشور جهت جا به جایی مسافرین اربعین حسینی استفاده می‌شود مشمول پنجاه درصد (۵۰) تخفیف است. دستورالعمل نحوه اجرای این بند توسط وزارت کشور و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به جاروب های صنعتی پیاده رویی
  • نشست معاونان عمرانی ادوار وزارت کشور برگزار شد
  • برگزاری نشست ۴۵سال خدمت ماندگار با حضور معاونین عمرانی ادوار وزارت کشور
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • امکان ذخیره حدود ۱۲ میلیون متر مکعب آب در ابرکوه
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود