Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، از ارائه خدمات توانبخشی در منزل به بیماران ضایعه نخاعی زلزله توسط این نهاد خبر داد.

به گزارش ایلنا، امید قادری از ارائه خدمات توانبخشی شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و گفتار درمانی با تعرفه دولتی در دو مرکز توانبخشی مجتمع الهیه واقع در شهرک بهداری و مرکز شهید ادبیان واقع در میدان شهدا شهر کرمانشاه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شهروندان می‌توانند در طول ایام هفته برای دریافت این خدمات با تعرفه دولتی به این مراکز مراجعه کنند و از سوی دیگر در این مراکز برای مددجویان بهزیستی تخفیف‌های ویژه‌ای وجود دارد.
به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، همچنین در مرکز شهید ادبیان بهزیستی کرمانشاه بخش ارتوپدی-فنی این مرکز با ساخت اندام‌های مصنوعی ارتز و پروتز به خدمات رسانی مشغول است.
وی خاطرنشان کرد:با اعمال تعرفه‌های دولتی هزینه پرداختی شهروندان در دریافت خدمات یک چهارم بخش‌خصوصی است و دستگاه‌های پزشکی در این مراکز با امکانات روز دنیا آماده خدمات رسانی به شهروندان است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:مراکز توانبخشی بهزیستی با داشتن فضای مناسب سازی شده برای سالمندان، معلولان و اقشار مختلف دسترسی آنها برای دریافت خدمات را آسان کرده است.
قادری، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در مراکز توانبخشی الهیه و شهید ادبیان بیش از ۷ هزار نفر خدمات مختلف را دریافت کرده‌اند.
این مسئول در ادامه با اشاره به خدمات ارائه شده به آسیب دیدگان ضایعه نخاعی زلزله اخیر در مرکز نگهداری بیماران ضایعه نخاعی زاگرس، گفت: تاکنون هشت تن از این بیماران در این مرکز ساماندهی و خدمات لازم را به صورت یک جا و در تمامی زمینه‌ها دریافت می‌کنند.
 قادری یادآور شد: تمامی بیماران ضایعه نخاعی در بخش‌های مختلف خدمات لازم از جمله حق پرستاری و کمک هزینه وسایل کمک توانبخشی را دریافت می‌کنند.
 وی همچنین از اعزام فیزیوتراپ متخصص به افراد ضایعه نخاعی اخیر که در منزل هستند و ارائه خدمات تخصصی به آنها توسط بهزیستی خبر داد.
 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۱۲ مرکز خدمات نوروزی و اقامتی در کرمانشاه

آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا آمویی از گشت مشترک تیم‌های بازرسی و نظارتی کشیک ایام نوروزی از سطح عرضه مواد غذایی در بازار روز‌های شهر کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در راستای نظارت‌های بهداشت، امنیت غذایی و سلامت خدمات در مراکز گردشگری بازدید به عمل آورد.  این بازرسی‌ها با همکاری و تعامل ستاد خدمات سفر فرمانداری کرمانشاه، میراث فرهنگی شهرستان، اداره مرکز بهداشت و دامپزشکی طی ایام نوروز در پنج اکیپ در دو شیفت صبح و عصر به خدمات رسانی و نظارت بر مراکز تولید، فروش و توزیع مواد خوراکی می‌پردازد.

فرماندار کرمانشاه تعداد بازدید صورت گرفته از زمان تشدید نظارت‌ها را بیش از ۱۲۰۱ مورد طی نوروز امسال عنوان کرد و افزود: تعداد موارد غیر بهداشتی کشف شده از ابتدای امسال ۲۱ مورد بوده است.

آمویی از پلمب هفت واحد عرضه محصولات غذایی، کشف و ضبط ۱۶۰۸ کیلوگرم انواع گوشت تاریخ مصرف گذشته کشتارگاه‌ها و نظارت بر ذبح ۳۷۶۹ راس گوسفند، ۱۰۹۶ راس گوساله به همراه کشف و ضبط ۷۰۰ کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف خبر داد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به کشفیات غیربهداشتی اکیپ دامپزشکی و مرکز بهداشت شهرستان طی این ایام، ادامه داد: کشتار ۹۰۲ هزار و ۲۹۱ قطعه مرغ فاسد و ضبط بیش از ۲۷ هزار کیلوگرم مرغ از چرخه مصرف خارج شده از جمله این موارد است.

 آمویی به بازدید ۶۷۱۴ مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بازدید از ۳۵۷۹ مورد اماکن عمومی توسط ستاد خدمات سفر اشاره و تصریح کرد: در طرح خدمات سفر نوروزی از ۷۵ اماکن اقامتی نیز بازدید به عمل آمد.

وی به ۶۴۷ مورد اخطار و ۱۱۲ مورد پلمب مراکز خدماتی و اقامتی طی این طرح اشاره کرد و گفت: بازرسان توانستند ۶۴۷۲ مورد مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته را معدوم سازی کنند، همچنین ۷۸ مورد نمونه‌برداری مواد غذایی، ۱۰۷۳ مورد کلرسنجی، ۲۰۶ مورد نمونه‌برداری آب صورت گرفته است.

فرماندار کرمانشاه گفت: ۲۵۱ مورد بازدید مشترک با سایر ادارات سطح شهرستان کرمانشاه از این مراکز خدماتی انجام و ۳۹ جایگاه نیز ۳۳ مورد تذکر شفاهی و اخطار دریافت کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی در نوروز ۱۴۰۳
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به شهروندان در ایام نوروز
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به هموطنان
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • ارائه خدمات به ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی در کردستان
  • ۱۱۲ مرکز خدمات نوروزی و اقامتی غیرمجاز پلمب شد
  • پلمب ۱۱۲ مرکز خدمات نوروزی و اقامتی در کرمانشاه
  • پلمب ۱۱۲ مرکز خدمات نوروزی و اقامتی غیرمجاز در کرمانشاه
  • راه‌اندازی مرکز جدید نگهداری بیماران اوتیسم در کردستان+فیلم
  • مراجعه بیش از ۳۷۰۰ بیمار به بیمارستان بهشتی کاشان