Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برترين ها - نگين فاني نام: اينستاگرام، اين روزها تبديل به دفترچه خاطرات تصويري خيلي ها شده است. بسياري از چهره هاي شناخته شده دنياي هنر و ورزش هم، از اين طريق با طرفداران خود در دورترين نقاط جهان در ارتباط هستند. از سوي ديگر سعي دارند با اين روش هواداران بيشتري نيز براي خود دست و پا کنند که اين نيز خود به يک رقابت حيثيتي ميان سلبريتي هاي قرن 21 تبديل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حتي گاهي اوقات عکس هايي به اشتراک مي گذارند که جنجال بسياري به راه انداخته و خبرساز مي شوند، توجه رسانه ها و مردم به آنها جلب مي شود و شهرت بيشتري نيز براي آنها به ارمغان مي آورند. در اين سري مطالب ما سعي داريم به طور هفتگي گزيده اي از عکس هاي چهره هاي محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاريم.
مطلب اين هفته را با عکسي از «کيتي پري» شروع مي کنيم.

خود «زين ماليک» که زياد افتخار نمي دهد در صفحه ي اينستاگرامش عکس بگذارد، اين عکس را «جي جي حديد» به مناسبت تولد بيست و پنج سالگي او به اشتراک گذاشته بود.

«هيو جکمن» و همراهان هميشگي اش.

«بريتني اسپيرز» بعد از يک تعطيلات درست و حسابي همراه با پسرهايش و عشقش «سام اصغري».

پسر کوچولوي «کيم کارداشيان» هنوز ياد نگرفته مثل پدر و مادر و حتي خواهرش جلوي لبخندهاي خودش را بگيرد.

«راک»، ساعت سه نيمه شب، در گير و دار ساخت فصل چهار سريال درام کمدي «فوتباليست ها».

«جنيفر لوپز» آماده براي ضبط اولين قسمت از فصل دوم مسابقه ي تلويزيوني «دنياي رقص» که «ني يو» و «درک هاف» ديگر اعضاي هيئت داوران آن هستند.

يک هفته از مراسم گلدن گلوب گذشته، اما ما هنوز نتوانسته ايم بفهميم اين چه بلايي است که «اما واتسون» سر موهاي خودش آورده است.

عکسي از «ريکي مارتين» و اعضاي خانواده اش در خانه ي جديدشان روي جلد يکي از مجله هاي شناخته شده ي معماري و دکوراسيون داخلي به نام «آرکيتکچرال دايجست».

«فرگي» هفته ي گذشته به عنوان ميزبان يک مسابقه ي خوانندگي به نام «The Four» که از شبکه ي فاکس پخش مي شود به روي صحنه رفت.

«ادي ردمين»، «تام هيدلستون» و «ميسي ويليامز» که هر سه در انيميشن «انسان نخستين» صداپيشگي کرده اند در مراسم افتتاحيه ي اين فيلم.

«کريستوفر هيوجو» در يک عکس يادگاري از سفر به اردن در سال 2016 براي بازي در سريال جنايي سوئدي به نام «بک».

«نيکولاي کاستر والدو» با اين عکس خبر داد که به خانواده ي لورآل پيوسته است.

«جسيکا چستين» از ظاهر خودش در مراسم گلدن گلوب خيلي خوشحال و راضي بوده و با وجود گذشت يک هفته هنوز دارد عکس هاي مربوط به آن روز را به اشتراک مي گذارد.

«ريس ويترسپون» و همسرش در يک روز زيباي برفي.

«ديويد بکهام» در يک پست تبليغاتي براي برند جديدش به نام «House99».

«گوئينث پالترو» هفته ي گذشته بالاخره نامزدي اش با «برد فالچوک» را به طور رسمي اعلام کرد. پس از اين اتفاق همسر سابقش «کريس مارتين» هم رابطه ي خود با «داکوتا جانسون» را علني کرده است.

«زک افرون» تولد مامان جانش را با اين عکس به او تبريک گفت.

«اورلاندو بلوم» زير اين عکسش کلي توضيح داده بود که شما مثل من از اين ديوانه بازي ها در نياوريد و حتما از کلاه ايمني استفاده کنيد و براي توجيه اين حرکتش هم گفته بود که وقتي اين عکس را گرفته راه را بسته بودند و خطري متوجه او نبوده است.

به قيافه ي «آرمي همر» نمي آيد زياد به مراقبت از پوستش علاقمند باشد!

«مارک رافلو» همراه با اعضاي خانواده اش به يک کارخانه ي توليد قهوه رفته و اين عکس را به عنوان يادگاري از آن روز به اشتراک گذاشت.

«ليام پين» زير اين عکس با هشتگ «بخاطر تو» به آهنگي با همين نام که همراه با «ريتا اورا» براي فيلم «پنجاه طيف آزادي» خوانده است اشاره کرد. اين فيلم از اوايل ماه فوريه اکران خواهد شد و آهنگ آن نيز همان زمان براي علاقمندان در معرض فروش قرار خواهد گرفت.

«جرمي رنر»، هنرپيشه ي بسياري از فيلم هاي موفق سال هاي اخير از جمله فيلم هاي کمپاني مارول، هفته ي گذشته چهل و هفت ساله شد.

«نايل هوران» تولد گيتاريست گروه موسيقي اش که اين روزها به طور مرتب همراه با او به روي صحنه مي رود را با اين عکس تبريک گفت.

«بليک لايولي» چند ساعتي را از همسر و فرزندان و تمام مسئوليت هاي ديگري که دارد مرخصي گرفته تا کمي خوش بگذراند.

«انسل الگورت» سر ست فيلمبرداري موزيک ويديوي آهنگ جديدش به نام «Supernova» که با همکاري خوانندگان گروه پاپ کره اي «بي تي اس» خوانده شده است.

«کندال جنر» روي جلد مجله ي «بازار».

«مايلي سايرس» براي تولد «ليام همزورث» ذوق هنري اش را به کار انداخته و با درست کردن اين عکس به او تبريک گفته بود. ليام امسال 28 ساله شد.

«اد شيرن» و کودک درونش در حال لگو بازي.

قبول داريد که کمتر پيش مي آيد مرد جواني به سن و سال «شان مندز» بتواند تا اين حد جذاب به نظر برسد؟

به نظر مي رسد «گل گدوت» اين عکس را پس از ساعت ها پياده روي طاقت فرسا با اين کفش هاي نوک تيز گرفته باشد.

«اما رابرتز» هم بالاخره همزمان با معرفي کتاب اين ماه باشگاه کتاب خواني اش يادش افتاد سال نو را به همه تبريک بگويد.

«نيک جوناس» در مراسم جوايز انجمن منتقدان هم با همان تم گلدن گلوب حضور پيدا کرد.

«داو کمرون» با اين عکس در کنار جمعي از دوستانش نامزدي يکي از آنها را به او تبريک گفت.

«السا هوسک» براي لباس پوشيدن زياد به خودش زحمت نداده و با پيژامه ي گل گلي اش براي تفريح بيرون آمده است.

«برندون فلين» هنرپيشه ي نقش جاستين در سريال پرطرفدار «13 دليل براي اينکه» که فصل دوم آن امسال پخش خواهد شد. فلين تا به حال، به غير از اين سريال تنها در دو پروژه ي سينمايي ايفاي نقش کرده است.

«فيبي تانکين»، تا حدودي بي اعصاب، ولي همچنان جذاب.

«درو بريمور» به احتمال زياد تا به حال در خانه اش يک باغ وحش اختصاصي راه اندازي کرده است، چون هر جايي که حيوان بي سرپناهي مي بيند آن را با خودش به خانه مي آورد.

«جنسن اکلس» با اين عکس از افتتاح تجارت جديد خانوادگيشان که در واقع مديريت آن را همسرش به عهده دارد خبر داد.

مثل اين که هيجان اسکي براي «جرد پادالکي» کمي بيش از اندازه بوده است.

«جفري دين مورگان» و خواهرزاده، يا شايد هم برادرزاده ي محبوبش که خيلي هم خوش خنده تشريف دارد.

«کيلي کوئوکو» هفته ي گذشته با اين عکس از پخش قسمت جديد سريال «نظريه ي بيگ بنگ» خبر داد.

«کاترين هايگل» با اين عکس خبر داد که قصد دارد تمام کارها و برنامه هايي که براي تعطيلات سال نو داشته است را طي چند هفته ي آينده در وبلاگش با هوادارانش به اشتراک بگذارد.

«کريس همزورث» در مراسم بزرگداشت «مارک ناچ»، قهرماني که شخصيت او در فيلم جديدش به نام «12نيرومند» از شخصيت او گرفته شده است.

«نيمار» زير اين عکسش نوشته بود حتي بهترين آدم دنيا هم که باشي بعضي ها دوستت خواهند داشت و بعضي ديگر از تو متنفر خواهند بود، آنها در وجود تو آنچه خودشان مي خواهند را پيدا خواهند کرد، اما اين تأثيري روي شخصيت تو نخواهد گذاشت. ما که دوستت داريم نيمار!

«تارکان» با اين عکس تولد يک سالگي آزور بنان، پسر «گولشن» را تبريک گفت. چقدر پدر شدن به تارکان مي آيد! البته اين اواخر هم زمزمه هايي در مورد اين که او و همسرش قصد دارند بچه دار شوند به گوش مي رسند.

«گولشن» همراه با همسرش «اوزان چولاک اوغلو» در اولين جشن تولد پسر کوچولويشان.

ظاهرا «باريش اردوچ» ماجراي طراحي کفش را بعد از سريال «عشق اجاره اي» جدي گرفته و قرار است يک کلکسيون مشترک با برند شناخته شده ي «نيوبلنس» داشته باشد.

هفته ي گذشته شايعاتي مبني بر جدايي «سيلا گنچ اوغلو» از عشقش «احمت کورال» منتشر شد. اين عشق که عمرش به يک سال هم نکشيد در زمان شروع سر و صداي زيادي به پا کرده بود.

«هاديسه» اين روزها به خاطر انتشار موزيک ويديوي جديدش براي آهنگ «Sifir Tolerans» به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و روزهاي خوبي را نمي گذراند.

«بوراک اوزچيويت» بعد از حدود يک ماه بالاخره چند عکس از خودش به اشتراک گذاشت.

«سوناکشي سينها» دارد به قول خودش پوست هاي مرده ي پايش را براي سير کردن ماهي هاي گرسنه قرباني مي کند. اصلا هم اين کار را براي خودش نمي کند، يک وقت براي کسي سوء تفاهم پيش نيايد.

«وارون دهاوان» با اين عکس تولد دوستش را تبريک گفت، دوستي که بيست و هفت سال در کنار او بوده است. البته خود وارون کلا سي سال سن دارد.

«آجاي دوگان» زير اين عکسش نوشته بود پسرهاي فيلم «عشق»، ولي از هنرپيشه هاي اين فيلم ما فقط «عامر خان» را توانستيم شناسايي کنيم.

«سلمان خان» و «آکشي کومار» در قسمت آخر از فصل يازدهم مسابقه ي تلويزيوني «رئيس بزرگ» که سلمان خان اجراي آن را به عهده داشت. اين دو با وجود اين دوستي و صميميت ظاهري دلخوري هاي زيادي از هم دارند.

«کاريسما کاپور» بعد از يک روز طولاني و خسته کننده.

اگر کمي سعي کنيد موفق خواهيد شد در پس زمينه ي اين عکس «کيم هيچول» و «کيم ته يون»، «لي دونگهه» و «چوي سي وان» را هم پيدا کنيد.

به قيافه ي «آي يو» مي خورد که از دست اين آقايان و خانم هاي گريمور و طراح لباس حسابي کلافه شده باشد.

«لي دونگ ووک» در حال اجراي يک برنامه ي زنده ي راديويي.

«لي سونگ کيونگ» اولين دسته گلي که امسال هديه گرفته است را در اين عکس به نمايش گذاشت.

سلفي «ليتوک» همراه با «يه سونگ» و «يون هيوک».

خود «جونگ کوک» در اينستاگرام صفحه ي رسمي ندارد و اين عکس را هم از يکي از فن پيج هاي پرطرفدار او براي شما انتخاب کرده ايم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم یا بردپیت؟

  جناب حکیم از همان کودکی به دلیل داشتن اعضای بی‌قرار، دائما ازاین شاخه به شاخه می‌پرید و مثل دوست و برادر عزیزمان تارزان، یک‌جا بند نبود. برای همین هم عضوی در صورتش نبود که نشکانده باشد‌. شاید فکر کنید اغراق می‌کنم؛ بله درست فکر می‌کنید! به هرحال ما از همین اغراق‌ها پول درمی‌آوریم. القصه! حکیم که از کودکی زیبا به نوجوانی در هم شکسته تبدیل شده بود، تلاش می‌کرد خودش را با روش‌های سنتی زیبا کند. حتی دست به هنجارشکنی‌هایی هم در زمانه‌ خودش زد؛‌ مثلا ایشان همان حنای مورد استفاده‌ مادرش رابه سرودست‌هایش تاآرنج می‌زد.روی دماغش باذغال،خال بزرگ مشکی می‌گذاشت وطبق بررسی‌های تیم تحقیقاتی نوجوانه، هنوز چرایی این اقدامات روشن نشده است و ما این را هم به مجموعه حماقت‌های جناب حکیم افزودیم. 

حکیم در جست‌وجوی زیبایی۲
بعد از این‌که حکیم متوجه شد با انسان‌های دیگر متفاوت است، این تفاوت در استفاده از قابلیت سفر در زمان بود و نه خدای ‌ناکرده تفاوت در عقل و هوش.(بین خودمان بماند که ایشان از نظر عقلی هم متفاوت بود. بله! کم داشت.) چنین عرض می‌کردم که حکیم بعد از کشف قابلیت سفر در زمان، سری هم به تهران۱۴۰۳زد. اینبار برای چه؟ برای زیباتر شدن.احساس می‌کرد به دلیل این زشتی‌ها زندگی مشترکش در حال فروپاشی است. به هرحال زن حکیم بودن تبعات خودش راداشت. شما فکرش را بکن چقدر سخت است که هر که از راه می‌رسد، می‌پرسد: واقعا؟ زن اون حکیم شدی؟ و بعد چهره‌اش را جوری درهم بکشد که انگار با نسخه‌ زشت سمندون مزدوج شده است. هرچند به نظر من، ایراد حکیم نه در ظاهرش که در باطنش بود. شاید بگویید نظر من مهم نیست ( بله! نظر من اصلا مهم نیست.)راویان می‌گویند حکیم تا پایش را گذاشت به آینده‌،سری به مراکز زیبایی شهلاجون و دوستان زد و با همه‌ تلاش‌هایش نتوانست آنهاراقانع کندکه چند کار زیبایی_آرایشی فشرده انجام دهند.پس سراغ دکتر زیبایی رفت ودر اولین اقدام وقت جراحی دماغ گرفت تا آن را تبدیل به بینی کند.همچنین او تاکید کرد که ازدماغش، فقط سوراخ هایش را می‌خواهد. همچنین چون بعد از عمل دماغ ۴۰ سی‌سی ژل می‌چسبد، به لب وگونه وهرجا که نیاز به برآمدگی داشت، ژل تزریق کرد و آن‌قدر تزریق کرد که نزدیک بود معتاد ژل بشود و پوستش بترکد.وقتی که دیگر پوستش ظرفیت تزریق ژل نداشت ومطمئن شدذخیره‌ ژلی دکتر را تمام کرده است و کاملا زیبا شده(که نشده بود!)به گذشته و زن وزندگی‌اش برگشت اما متاسفانه همسرش در اولین برخورد، گمان کرد جن بوداده دیده است. اوبعد ازکشیدن چند جیغ بلند وفوت کردن دوسه تا صلوات و بسم‌ا... سکته‌ کرد.

حکیم پرو 
حکیم بعد از سکته‌ همسرش از شدت غم وغصه محل را ترک کرد و باز به آینده‌ سفر کرد. اینبار قصدش زیبا شدن نبود چون خیال می‌کرد زیباتر از برد پیت شده است(این‌که برد پیت را از کجا می‌شناخت به خودمان مربوط است) به آینده‌ آمد تا پول در بیاورد. به هرحال امکان نداشت جایی بوی کار انسان‌دوستانه بیاید وشامه‌ اقتصادی حکیم کار نکند. ایشان احساس کرد بُرد در دکتر زیبایی شدن است، پس یک دفتر و دستکی برای خودش راه انداخت و با استخدام یک دکتر قلابی‌تر از خودش، کار را شروع کرد‌. ایشان توانست با خراب کردن یک میلیون و۲۰۰ بینی در ایران،رکورددار مزخرف‌ترین و قالتاق‌ترین دکتر زیبایی را به دست آورد.یک موضوعی که جا نشد در متن قبلی بگوییم، این که جناب حکیم بعد از عمل دماغ و تزریق ژل، یک تتوی حکیم به انگلیسی و فارسی هم روی بدنش انداخت. فارسی‌اش را کف دست راستش حک کرد و انگلیسی‌اش را کف دست چپ. ایشان اعتقاد داشت با زدن دو کف دستش به یکدیگر تبدیل به نسخه‌ حکیم پرو می‌شود. متاسفانه به دلیل بالا رفتن قیمت دلار و عدم توانایی ما در خرید نسخه‌ پرو، ما دسترسی به حکیم پرو نداریم.


دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • حکیم یا بردپیت؟
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • فیلم| سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی