Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@18:30:04 GMT

روحانی هفته بعد با مردم سخن خواهد گفت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۸۲۱۷

روحانی هفته بعد با مردم سخن خواهد گفت

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: اعضای کابینه از رئیس جمهور خواستند تا نظرات خوبی که برای ایجاد تحول، نشاط و شغل در جامعه دارند را با مردم در میان بگذارند، بنابراین، احتمالاً اواسط هفته آینده رئیس جمهور با مردم سخن خواهد گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز(چهارشنبه 27 دی‌ماه) در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ضرورت دارد تا قوه قضاییه، قوه مقننه و همه نهادها، از عملکرد و برنامه‌های خود بیشتر برای مردم بگویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آنچه رئیس جمهور تأکید دارد تلاش برای افزایش روحیه امید و نشاط بین مردم است، به حادث تلخ ماه‌های اخیر اشاره کرد و تصریح کرد: ضرورت دارد تا در کنار این حوادث، برنامه‌های مختلفی برای جوانان و مردم داشته باشیم که امیدآفرین باشند.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: در همین راستا، اعضای کابینه از رئیس جمهور خواستند تا این نظرات خوبی که دارند برای ایجاد تحول، نشاط و شغل در جامعه را با مردم در میان بگذارند؛ بنابراین، احتمالاً اواسط هفته آینده رئیس جمهور با مردم سخن خواهد گفت.

واعظی در مورد سایر تصمیمات جلسه امروز دولت اظهار داشت: سیاست‌های مروبط به اشتغال روستایی و اینکه خانه‌های فرسوده با سیاست‌ها و کمک‌های دولت به بازسازی شوند یا از نو ساخته شوند مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در رابطه با اینکه بتوانیم در زمانی کوتاه در کسب و کارهای خُرد اشتغال ایجاد شود بحث شد.

واعظی تصریح کرد: رئیس جمهور به وزیر ورزش و جوانان دستور داد تا در شهرستانها یا سایر نقاط، مکان‌هایی که مردم بتوانند از ورزش همکانی یا هر ورزشی استفاده کنند در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور تأکید داشت که باید روحیه نشاط و امید را در مردم بالا ببریم افزود: از صدا و سیما خواسته شد که این همه فعالیتی که دولت در کل کشور انجام می‌دهد را بیشتر بازگو کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور، به ظرفیت بالای فضای مجازی در ایجاد اشتغال اشاره کرد و با بیان اینکه امروز در دنیا فضای مجازی در خدمت اشتغال و اقتصاد کشورها قرار گرفته تصریح کرد: اقتصاد دیجیتال نقش بالایی را در تحول در وضعیت رفاه مردم ایجاد کرده و در جلسه امروز دولت، آقای فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی گزارش خوبی دادند و از برنامه‌های آینده این شورا برای ایجاد اشتغال و تحول در کشور خبر داد

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه

رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، گوستاو پترو رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می‌کند.

وی طی یک سخنرانی با بیان اینکه از دوم می (13 اردیبهشت) مراودات دیپلماتیک با اسرائیل قطع می شود، تاکید کرد: اگر فلسطین بمیرد، انسانیت هم می‌میرد.

پترو در ادامه گفت که فلسطین و غزه را معادل مقاومت می داند.

نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در مغرب هم تعطیل شد

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان