Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت از رسیدگی خارج از نوبت به پرونده مدیر مدرسه شهید فاریابی جیرفت خبر داد و گفت:مدیرخاطی پس از تفهیم اتهام وصدور قرار تامین مناسب به دلیل عجز از تودیع وثیقه بازداشت گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ حسین سلامی دادستان جیرفت  اظهار داشت: پس از شکایت پدر دانش آموز به عنوان ولی قهری مبنی بر ایراد ضرب وجرح عمدی منجر به شکستگی استخوان بینی وپارگی لب فرزندش، بلافاصله رسیدگی به این پرونده آغاز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضائی عنوان کرد: در همان تحقیقات اولیه دانش آموز به پزشکی قانونی معرفی شد و طبق نظریه پزشکی قانونی،شکستگی استخوان بینی وپارگی لب وی مشخص گردید.

وی گفت:بلافاصله تحقیقات میدانی از شاهدان عینی (دانش آموزان و سایر کارکنان مدرسه) آغاز و در نهایت  مدیر مدرسه به دادسرا احضار و پس از تفهیم اتهام وصدور قرار تامین مناسب به دلیل عجز از تودیع وثیقه بازداشت گردید.

سلامی گفت:مدیر مدرسه در اظهارات اولیه خود پس از اقرار به موضوع وپشیمانی از رفتار خود،از اولیای دانش آموز عذرخواهی نمود.

دادستان جیرفت  همچنین  خطاب به اولیای دانش آموز عنوان کرد:مرجع تظلم خواهی قوه قضائیه می باشد و افراد باید برای احقاق حق به سیستم قضائی مراجعه نمایند.

سلامی خاطرنشان ساخت:تحقیقات نشان می دهد که از سوی مسئولان مدرسه و آموزش وپروش جیرفت هیچگونه تهدیدی علیه دانش آموز مبنی بر اخراج از مدرسه صورت نگرفته است .

معلمان از شریف ترین و زحمت کش ترین اقشار جامعه هستند

وی با بیان اینکه یکی از شریف ترین و زحمت کش ترین اقشار جامعه،معلمان دلسوز می باشند،گفت:حفظ حرمت و جایگاه معلمان ضرورت دارد ونبایستی خطای یک فرد را به پای یک مجموعه نوشت.

طبق قانون هرنوع آزار و اذیت کودکان ممنوع است

وی یادآور شد: از آنجایی که بزه دیده صغیر سن بوده،طبق قانون حمایت از کودکان ونوجوانان مصوب 11/10/1381هرنوع آزار و اذیت کودکان که موجب شود به آنان صدمه جسمانی یا روانی ،اخلاقی وارد شود وسلامت آنها را به مخاطره بیاندازد ممنوع شده است

وی گفت: پرونده در شعبه دوم دادیاری دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت در حال رسیدگی می باشد و پس از صدور کیفر خواست به دادگاه صالحه ارسال خواهد شد.

شایان ذکر است پیش از این نیز آموزش وپروش خبر از برکناری مدیر مدرسه از سمتش داده بود.

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا دانش آموزان را ریشه توسعه در کشور عنوان کرد و گفت: افتتاح باشگاه «دانش آموزی خبرنگاران پلیس» از سوی فراجا و استفاده از ظرفیت عظیم دانش آموزان نشان داد، پلیس، در گسترش قانونمندی و نهادینه کردن هنجارها در جامعه به کودکان و نوجوانان بسیار امیدوار است.

به گزارش ایسنا، سردار دکتر سعید منتظرالمهدی در جلسه هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس با تاکید براینکه امروز پیشرفت و ترقی کشور بیش از هر عاملی به رشد و بالندگی دانش آموزان بستگی دارد چرا که کودکان و نوجوانان امروز، زنان و مردان آینده ساز کشور هستند، گفت: پلیس با راه اندازی «باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس» در نظر دارد تا علاوه بر حضور حداکثری و موثر دانش‌آموزان در انتشار اخبار نرم حوزه پلیسی و آگاهی بخشی به جامعه در موضوعات مختلف پیشگیرانه، حس اعتماد به نفس آنان را برای حضور در جامعه، تقویت کرده، افزایش دهد.

وی افزود: باورمندی به دانش آموزان و میدان دادن به آنان در راستای افزایش حس مطالبه‌گری و بهره گیری از انرژی مضاعف کودکان و نوجوانان در فرهنگ سازی و جهت دهی درست به ذهن و روان آنان با هدف تربیت شهروندانی قانونمند و قانون مدار، مهمترین دلایل آغاز به کار باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس است.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا سنین کودکی و نوجوانی را زمینی بکر و حاصلخیز دانست و گفت: هرچه در این زمین بکر، بذر آگاهی، علم، دوستی، مهربانی و پایبندی به قانون بکاریم، فردا جامعه ای آباد در امنیت و سلامت روانی و فیزیکی خواهیم داشت و اگر نسبت به این دوران حساس غفلت زده عمل کنیم، آینده‌ای دشوار و ثمره‌ای تلخ در انتظار کشور است.

منتظرالمهدی دانش آموزان را ریشه توسعه و موتور محرک کشور معرفی و خاطرنشان کرد: افتتاح باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس از سوی فراجا و بهره گیری از ظرفیت عظیم دانش آموزان نشان از این دارد که پلیس، در گسترش قانونمندی و نهادینه کردن هنجارها در جامعه به کودکان و نوجوانان بسیار امیدوار است، چراکه قرار است نسل جدید همزمان با ورود به جامعه، ارزش ها، بایدها و نبایدها را شناخته، در مسیر آن حرکت کند و عالمانه نسبت به دگرگونی‌های اجتماعی واکنش نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری پلیس، در پایان جلسه، معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فراجا طی احکامی جداگانه سرهنگ صمد عباسی را به عنوان رئیس هیئت مدیره، آزاده رضائی عادل را به عنوان مدیر عامل و همچنین سرهنگ مهدی سرپناه مهندس سعید کاتبی، دکتر محمدحسین الیاسی، شیما معتمد منفرد و ۲ نفر از مدیران باسابقه رسانه کشور را به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی پلیس منصوب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد