Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اطلاعیه روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری مشهد در خصوص حواشی برگزاری مسابقات لیگ برتر در مشهد به شرح زیر است:

"در پی ایجاد برخی حاشیه‌ها در خصوص برگزاری مسابقه فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بین تیم‌های پدیده و استقلال و اظهار نظر رئیس محترم هئیت فوتبال خراسان رضوی مبنی بر عدم صدور مجوز بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) از سوی شورای تامین شهرستان مشهد و به منظور اطلاع رسانی به مردم شریف و شفاف سازی و تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد:

۱) به استناد دستورالعمل تامین نظم و امنیت مسابقات ورزشی، مصوب شورای محترم امنیت کشور، می‌بایست تاریخ و محل برگزاری مسابقات ۱۵ روز پیش از انجام آن، اعلام گردیده تا تصمیمات لازم در کمیته امنیتی انتظامی مسابقات ورزشی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲) با توجه به اعلام اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی نامه شماره ۵۹۴/۵۶۹۴ مورخه ۲۸/۹/۹۶ و اعلام آن توسط هیات فوتبال خراسان رضوی طی نامه شماره ۴۰۰۶ مورخ ۲۸/۹/۹۶، محل برگزاری کلیه مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ برتر بین تیم‌های مشکی پوشان و پدیده با تیم‌های میهمان در نیم فصل دوم، ورزشگاه ثامن اعلام شده و برنامه ریزی لازم از سوی کمیته امنیتی انتظامی مسابقات انجام گردیده است. جای تعجب و تامل دارد که پس از طی این مراحل، هیات فوتبال خراسان رضوی مجددا با فرمانداری مکاتبه و البته پیش از وصول نامه در سیستم اداری، آن را در فضای مجازی منتشر کرده است.

۳) علی رغم آنکه تاکنون چندین مرتبه اعلام شده، مجددا تاکید می‌گردد شورای تامین شهرستان مشهد قبلا بلامانع بودن برگزاری مسابقات در ورزشگاه امام رضا (ع) را ابلاغ کرده که البته این امر منوط به پیگیری‌های به موقع و طی مراحل قانونی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیات فوتبال استان می‌باشد.

۴) بدیهی است در صورت ادامه فضاسازی‌های غیرمنصفانه، حتما موضوع از طریق مراجع قانونی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری مشهد مقدس"

انتهای پیام/

اطلاعیه فرمانداری مشهد در پی  لغو برگزاری دیدار تیم‌های پدیده و استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور

رویارویی آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز از جایگاه ویژه‌ای در فوتبال ایران برخوردار است که در ادامه نگاهی به آمار بازی این دو تیم خواهیم انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، دو تیم فوتبال تراکتور و استقلال طی تقابلی از هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

تقابل این دو تیم جزو دیدنی‌ترین جدال‌های فوتبالی چند سال اخیر در لیگ‌برتر بوده است.

آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز در طول تاریخ ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۲۷ بازی با برتری استقلال به پایان رسیده و تراکتور نیز در ۱۴ مسابقه پیروز بوده‌اند؛ ۱۴ دیدار از رویارویی‌های استقلال و تراکتور نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

در مجموع این بازی‌ها ۱۴۹ گل بین دو تیم رد و بدل شده که ۹۱ گل سهم استقلال و ۵۸ گل سهم تراکتوری‌ها بوده است.

۳۱ بازی در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۳ بازی را استقلال برده، ۱۰ مسابقه را تراکتور و هشت بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری استقلال و تراکتور ۸۲ توپ از خط دروازه هر دو تیم عبور کرده که ۴۲ گل از آن استقلال و ۳۵ گل سهم تبریزی‌ها بوده است.

در طول تاریخ نیز این دو تیم در هفت ورزشگاه کشور رو در روی همدیگر قرار گرفتند که سهم ورزشگاه آزادی تهران ۲۵ بازی، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ۱۴ بازی، ورزشگاه تختی تبریز (باغشمال) ۹ بازی، ورزشگاه شهید شیرودی تهران دو بازی، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز دو بازی و ورزشگاه‌های تختی تهران، ۲۲ بهمن اصفهان و امام رضا مشهد، هرکدام یک بازی بوده است.

کد خبر 749082

دیگر خبرها

  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد