Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رحیم شهرتی‌فر روز چهارشنبه در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی تبریز2018 افزود: تشکل‌های فرهنگی، هنری و ورزشی می‌توانند ظرفیت های فرهنگی و گردشگری تبریز را معرفی کنند.
وی ادامه داد: به بهانه تبریز 2018 بایستی فرهنگ میهمان پذیری و میهمان نوازی مردم آذربایجان عرضه شود و این روند ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرتی فر با اشاره به اینکه رویداد تبریز 2018 به عنوان موضوع مطرح در افکار عمومی است گفت: می توانیم با هم افزایی و همکاری مردم، کمبود ها و ضعف ها را از بین ببریم.
وی با بیان اینکه برنامه‌های تبریز 2018 آغاز شده، گفت: اصلی‌ترین برنامه تبریز 2018 در سوم فرودین ماه سال آینده با حضور رئیس جمهوری برگزار می شود.

** برگزاری 163 برنامه فرهنگی و هنری ملی و بین المللی در تبریز 2018
مدیرکل امور اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اینکه ۱۶۳ برنامه فرهنگی و هنری در تبریز ۲۰۱۸ برگزار می‌شود، گفت: ۵۷ برنامه بین‌المللی، ۴۲ برنامه ملی و ۶۴ برنامه منطقه‌ای در این رویداد برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
حسن استوارآذر، اعتبار پیش‌بینی شده برای این برنامه ها را 430 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این برنامه‌ها در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: جشنواره‌های بین‌المللی تئا‌تر و موسیقی فجر و نمایشگاه هنر تبریز در دانشگاه ایغدیر ترکیه از جمله مهمترین برنامه‌های بین‌المللی در دی ماه است.
استوار آذر اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی کشتی جام تختی در بهمن ماه در تبریز برگزار و نمایشگاه هنر و صنایع دستی تبریز در بوسنی و هرزه گوین برپا می شود.
وی ابراز داشت: برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان، بزرگداشت شصتمین سالگرد تاسیس کتابخانه ملی تبریز و هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه تبریز از برنامه‌های مهم اسفند ماه است.
خبرنگار: مینا بازگشا ** انتشار: رستگار
6120/6183
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان اعلام کرد: این رویداد پیش از این در قالب ۲ مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌دقیقه‌ای اجرا می‌شد که امسال با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار می‌شود.

خسرو کنعانی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند برای شرکت در بخش‌های مختلف این مسابقات با ورود به آدرس https://survey.porsline.ir/s/b ۴ pDg ۷۷» و تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۲۱۱۲۰-۰۴۱ تماس گرفته و یا به معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه تبریز ـ ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در تبریز
  • سپاه، پناه مردم و مستضعفان است
  • نمایشگاه کتاب تهران محل رونق اقتصادی نشر است
  • جشن‌های دهه کرامت در قم به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد در شهرستان‌ها