Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@20:54:00 GMT

آقای افتخاری! استقلال دست‌تان امانت است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۸۵۱۶

به گزارش وانانیوز، 

سید رضا افتخاری و هیات مدیره تیم آبی پوش همچنان به خانواده پورحیدری بدهکارند.

 

استقلال با شفر به نظم تاکتیکی رسیده است و اقلا در زمین فوتبال دیگر تکلیفش مشخص است اما همچنان هواداران تیم محبوب از اوضاع بیرون زمین شان دلگیرند. آنها اعتقاد دارند استقلال در فصل نقل و انتقالات نتوانسته آن طور که سرمربی می خواسته موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه به نظر می رسد شفر هم خیلی چیز زیادی از آبی ها نخواسته و تمام تقاضایش از آنها داشتن یک مهاجم تمام کننده خارجی است. بازیکنی که به او قول دادند جذبش کنند.

 

فارغ از این اتفاقات اما در روزهای گذشته آنچه بیش از همه دلگیر کننده است ، گلایه های فریده شجاعی است. همسر پدر آبی ها که می گوید حقوق معوق همسرش را نداده اند. پول هایی که درست برای روزهای بیماری منصورخان است. روزهایی که او با آن عصای نوستالژیک ، به سختی خود را روی نیمکت تیم نگه می داشت.

 

استقلال ممکن است بی پول باشد و قطعا بازماندگان مردی که یکبار زندگی اش را برای احیای استقلال فروخته بود ، می پذیرند شرایط آبی ها را اما وقتی جوابی به آنها داده نمی شود ، باعث دلخوری شان می شود. آقای افتخاری استقلال متعلق است به امثال پورحیدری و تاریخ سازانش و شما آنجا برای مدتی ، حالا به هر دلیلی که خود بهتر می دانید ، تیم را به امانت گرفته اید.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب مردم در روزهای پایانی فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ گردشگران از گوشه وکنار کشور اصفهان را مقصد گردشگری خود انتخاب کردند تا در این روز‌های پایانی از طبیعت و جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا لذت ببرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مسافران اصفهان را شهری با جاذبه‌های گردشگری و آب وهوایی مساعد انتخابی مناسب برای سفر در بهار می‌دانند.

دیگر خبرها

  • سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم
  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • اعطای نخل طلای افتخاری کن به استودیو انیمیشن سازی جیبلی ژاپن
  • این شرکت مشهور دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن را می‌برد
  • «استودیو جیبلی ژاپن» برنده دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن
  • افزایش تدریجی دما در آذربایجان غربی در روزهای آتی
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • حال خوب مردم در روزهای پایانی فروردین
  • هدیه ویژه به ژابی: میدان لورکوزن به نام آلونسو!
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم