Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بین الملی قرآن(ایکنا) از قم،  سید رضا جدا 27 دی طی سخنانی در دیدار جمعی از فعالان و اعضای شورای قشر این سازمان با حجت الاسلام و المسلمین سيد حسين مومني از اساتید حوزه و سخنرانان مشهور کشور ضمن ارائه گزارشی از مهم ترین اقدامات و برنامه هاي سازمان بسيج مداحان استان قم گفت: یکی از برنامه های بسیار مهم بسیج مداحان در شهر مقدس قم برگزاري دوره هاي مختلف آموزش مداحي در سطوح مختلف اعم از نوگلان، نوجوانان، خواهران  و برادران و نیز برپایی محافل و نشست های بصیرتی ویژه مادحین اهل بیت(ع) و مسئولان و متولیان هیئات مذهبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به دیدارهای اعضای بسیج مداحان با علما، اساتید حوزه و شخصیت ها و وعاظ مطرح و انقلابی گفت: بی شک تعامل مستمر مداحان با وعاظ و اساتید و فضلای حوزه به معرفت افزایی در هیئات مذهبی کمک بسیاری می کند ، ضمن آن که تقویت همین تعاملات باعث خنثی سازی فتنه های شوم دشمن مبنی بر انحراف در محافل دینی و هیئتی می شود.
این مداح اهل بیت(ع) همچنین با بیان این که دشمن نسبت به نفوذ فرهنگی در کشور از جمله در جامعه مداحان و وعاظ نقشه و طرح دارد، افزود: به لطف الهی مداحان و وعاظ انقلابی و بصیر مانع از تحقق اهداف و طرح های دشمنان انقلاب و اسلام عزیز می شوند اما ما باید با ارتباط مستمر خود با علما و شخصیت های فاضل و با اخلاق همواره خود را در برابر نفوذ دشمن مصون نگه داریم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به استمرار فعالیت طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه گفت: با دستور شهردار تهران و با هماهنگی اداره آسیب‌های اجتماعی، یگان حفاظت، شهرداران نواحی، معبربانان و رابط قضائی، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی افراد جامعه هدف در سطح منطقه به طور مداوم پیگیری می‌شود

وی با اشاره به تداوم طرح افزود: در این طرح، محل‌های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی شناسایی و ضمن جمع آوری و انتقال این افراد به مراکز ذیصلاح، نقاط مذکور مسدود و از کلونی معتادان متجاهر پاکسازی می‌شود.

کد خبر 6081823

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • رئیسی : من یک طلبه هستم؛ برخی از عناوینی که به من می‌دهند برازنده اساتید و دانشمندان است
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشور‌های منطقه در تعامل بود
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه در تعامل بود
  • برپایی کارگاه تجسمی وعده صادق در قم