Web Analytics Made Easy - Statcounter


همزمان با فرا رسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مرکز موسیقی انقلاب (مأوا) و بسیج صدا و سیما نماهنگ «ایران» را با حضور چهار خواننده مطرح منتشر می کند.

به گزارش امتداد نیوز، همزمان با فرا رسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مرکز موسیقی انقلاب (مأوا) نماهنگ «ایران» را با حضور چهار خواننده مطرح منتشر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماهنگ با صدای رضا صادقی، حامد همایون، مهدی یغمایی و حجت اشرف زاده همزمان با دهه فجر منتشر خواهد شد.

ضبط موسیقی این نماهنگ به پایان رسیده و کار تصویربرداری و تولید نماهنگ نیز به کارگردانی برادران بوشهری تا دهه فجر به پایان خواهد رسید. این قطعه بر اساس شعری از قاسم صرافان و با آهنگسازی بهنام کریمی ساخته شده است.

مرکز «مأوا» پیش از این نیز قطعات متعددی را با همکاری خوانندگانی چون  محمد اصفهانی، محسن چاوشی، احسان خواجه امیری، رضا صادقی، مهدی یراحی، حجت اشرف زاده تولید و منتشر کرده است.

true برچسب ها : دهه فجر سازمان هنری رسانه ای اوج موسیقی پاپ true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور همزمان عادل، میثاقی و خیابانی پس از سال‌ها (+عکس)

 مراسم یادبود و گرامیداشت همسر محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور تبریز بهانه‌ای شد تا اکثر چهره‌های مشهور و مهم فوتبال ایران یکجا جمع بشوند.

به گزارش ورزش سه، در این مراسم عادل فردوسی‌پور، محمدحسین میثاقی و جواد خیابانی نیز حضور داشتند تا پس از چند سال در یک محل به طور همزمان دیده شوند.

آنها پس از دیدار با زنوزی به او تسلیت گفتند و با وی همدردی کردند و هر یک دقایقی در این مراسم گرامیداشت حضور داشتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد
  • اعلام جزییات نشست آسیب‌شناسی موسیقی در سال‌های پس از انقلاب
  • حضور همزمان عادل، میثاقی و خیابانی پس از سال‌ها (+عکس)
  • انتشار نماهنگ خاک اجدادی پس از عملیات وعده صادق
  • این مرد چگونه در موسیقی ایران رنسانس ایجاد کرد؟
  • انتشار تک‌آهنگ «الوعد الصادق» + صوت