Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز-ايرنا-مدير روابط عمومي شرکت توزيع نيروي برق اهواز گفت: برنامه زمان بندي خاموشي هاي برنامه ريزي شده شبکه براي شستشو و تعويض مقره ها، بر روي پايگاه اطلاع رساني اين شرکت قرار گرفته و شهروندان مي توانند براي اطلاع از زمان و تاريخ خاموشيها به اين پايگاه مراجعه کنند.

عليرضا شکرخدايي چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: شهروندان مي توانند با مراجعه به سايت شرکت توزيع نيروي برق اهواز به آدرسwww.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

aepdco.ir برنامه خاموشي ها را دنبال نموده و از اعمال خاموشي با برنامه زمانبندي در منطقه مسکوني خود مطلع شوند.
وي گفت: همچنين با نصب نرم افزار جديد در سامانه اتفاقات برق اهواز 121، مي توان از علت اعمال خاموشي و زمان آغاز و پايان قطع برق در هر منطقه با خبر شد.
مدير روابط عمومي شرکت توزيع نيروي برق اهواز در خصوص بازآمد(آورهال) شبکه برق کلانشهر اهواز اظهار کرد: اين کار در چارچوب اجراي رزمايش در سطح شبکه برق اين کلانشهر صورت مي گيرد که با هدف افزايش پايداري شبکه برق در تابستان، در دست اجراست.
وي با اشاره به ضرورت اعمال خاموشي هاي برنامه ريزي شده در اهواز، بيان کرد: تغيير اقليم منطقه و حجم 15 برابري مصرف برق در مناطق گرم در مقايسه با ميانگين کشوري ، باعث بروز اشکالات فني روي شبکه برق شده به همين دليل به سرعت در حال تغيير و نصب تجهيزات جديد روي شبکه برق براي بهبود وضعيت و استاندارد سازي شبکه 33 هزارولت هستيم.
6002خبرنگار: سپيده اسکندري**انتشار: کبري آقازري
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی رم و بایرلورکوزن از تلوزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی رم و بایرلورکوزن در چارچوب رقابت‌های لیگ اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رم و بایرلورکوزن امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ اروپا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز رم و بایرلورکوزن

لیگ اروپا (رم - بایرلورکوزن) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 750006

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • ساعت پخش زنده بازی رم و بایرلورکوزن از تلوزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج ‌از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد