Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسات آموزشی عتبات دانشگاهیان استان تهران از اول بهمن آغاز می شود و زائرین دیگر استان‌ها نیز می‌توانند زمان‌بندی جلسه آموزشی خود را از صفحه اخبار استان‌ها پیگیری نمایند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بر اساس برنامه‌ریزی‌های ستاد، زائرین عتبات دانشگاهیان قبل از اعزام یک جلسه توجیهی-آموزشی خواهند داشت که کلیه مسائل اجرایی در آن توضیح داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن بسته‌های فرهنگی نیز در این جلسه به زائرین اختصاص می‌یابد.

در بعضی استان‌ها همایش‌های استانی عتبات، ویژه کلیه زائرین دانشگاهی نیز برگزار می‌شود، اما هر کاروان به صورت مجزا یک جلسه آموزشی هم خواهد داشت.

اولین جلسات آموزشی تهران در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از روز شنبه اول بهمن آغاز می‌شود و زمان‌بندی کلاس‌های توجیهی -آموزشی زائرین دانشگاهی عتبات در سایر استان‌ها نیز در اخبار استان‌ها به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

کلاس‌های آموزشی تهران در هفته آینده، شنبه 1 بهمن ساعت 16:30 و یکشنبه 2 بهمن ساعت 16:00 برگزار می‌شود. همچنین تاریخ برگزاری جلسات بقیه کاروان‌ها به تدریج به زائرین گرامی استان تهران اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عکسی از محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از اعضای اصلی شورای ائتلاف در جلسه‌ای با اعضای شریان منتشر شده که گمانه‌هایی را ایجاد کرده است که آیا او قصد جدا کردن راه خود از حداد عادل و قالیباف را دارد؟

در این میان، ابوالقاسم جراره، دبیرکل شریان در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: جلسات مختلفی با آقای رضایی داشته و گفت و گو کردیم اما ایشان در جلسه شریان با منتخبان مجلس حضور نداشتند.

جراره از بیان جزئیات درباره جلسات شریان با محسن رضایی خودداری کرد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899100

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران