Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@09:18:09 GMT

استقلال فرصت جذب مهاجم خارجی را دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۸۷۴۳

استقلال فرصت جذب مهاجم خارجی را دارد

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می‌گوید باشگاه استقلال قصد دارد از سهمیه فیفا برای جذب مهاجم خارجی‌اش استفاده کند.

به گزارش مشرق، دیشب (سه‌شنبه) باشگاه خونه به خونه اعلام کرد که مالک این باشگاه با انتقال سید محمد قریشی به تیم فوتبال سایپا موافقت کرده تا او بتواند در جمع شاگردان علی دایی توپ بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتقال در حالی نهایی شد که فرصت نقل و انتقالات نیم فصل، ساعت ۲۴ دوشنبه ۲۵ دی‌ماه به اتمام رسید.

فریبرز محمودزاده درباره انتقال قریشی به سایپا اظهار کرد: هنوز مدارک انتقال این بازیکن به سایپا به دست ما نرسیده است. ممکن است که تاریخ نهایی شدن این انتقال پیش از پایان زمان نقل و انتقالات نیم فصل بوده باشد اما اگر دیشب (سه‌شنبه) این انتقال نهایی شده است، او نمی‌تواند در نیم فصل دوم برای سایپا به میدان برود. باید صبر کنیم تا مدارک انتقال این بازیکن به سازمان لیگ ارائه شود.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اتمام فرصت نقل و انتقال نیم فصل استقلالی‌ها می‌توانند بازیکن مهاجم خارجی مدنظرشان را جذب کنند، گفت: باشگاه استقلال قصد دارد از سهمیه بازیکن خارجی فیفا استفاده کند. به این دلیل مشکلی بابت ثبت قرارداد این بازیکن و حضور او در ترکیب استقلال وجود ندارد.

منبع: ایسنا ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس

 تیم پرسپولیس در حالی پای به 7 بازی پایانی لیگ برتر خواهد گذاشت که در امتیاز، تفاضل و گل‌زده از تیم استقلال عقب‌تر است و باید این موضوع را در هفته‌های باقیمانده جبران کند.

به گزارش ورزش سه، نکته مهم اینکه احتمال برابری امتیازات پرسپولیس و استقلال وجود دارد و باتوجه به اعمال قانون جدید، حالا تفاضل گل و گل زده از اهمیت بالایی در تعیین تیم قهرمان برخوردار است. هم اکنون پرسپولیس دو تفاضل گل و یک گل زده از استقلال کمتر دارد و مهاجمان این تیم ماموریت مهمی در کسب پیروزی‌های پرگل خواهند داشت.

نکته جالب در مورد پرسپولیس این است که این تیم تنها یک مهاجم نوک در فهرست بزرگسالان خود می‌بیند و عیسی آل‌کثیر باید روند گلزنی خود را از همین بازی با صنعت نفت آبادان آغاز کند.

علاوه بر عیسی، پرسپولیس عناصر تهاجمی دیگری هم دارد که این ماموریت مهم را پیش روی خود خواهند داشت. مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف، وحید امیری و سعید صادقی بازیکنانی هستند که به عنوان وینگر یا بازیکن پشت مهاجم برای پرسپولیس بازی می‌کنند و باید در روند گلزنی به تیم کمک کنند.

این در حالی است که در سال‌های گذشته پرسپولیس و استقلال با اتکا به خط دفاعی برتر توانستند قهرمانی را از آن خود کنند اما احتمالا این فصل زمانی است که خط حمله برتر از بین این دو تیم به عنوان قهرمانی خواهند رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • ویدیو اختصاصی از درگیری شدید مجتبی سرآسیایی و بازیکن تیم سایپا با نیروی انتظامی و یگان ویژه / فیلم
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • نفوذ شگفت‌انگیز گلزن سایپا به قلب دفاع خیبر! (ویدیو)