Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@07:42:34 GMT

سردار غیب‌: علمای اهل سنت نور چشم ما هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۸۷۴۴

سردار غیب‌: علمای اهل سنت نور چشم ما هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: علمای اهل سنت نور چشم ما هستند، پای حفظ اسلام که برسد شیعه و سنی نداریم مکتب پیامبر اسلام باید بماند که می‌ماند.

به گزارش مشرق، صبح امروز اجلاسیه شهدای علما و روحانیت کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان با حضور ریاست سازمان بسیج مستضعفین و مسئولان لشکری و کشوری و علمای شیعه و سنی و خانواده معظم شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم اظهار کرد: شهیدان از صدر اسلام تاکنون به ستارگانی تبدیل شده‌اند که آن ستارگان در شب‌های ظلمانی چراغ هدایت هستند.

سردار غلامحسین غیب‌پرور افزود: طلایه‌داران شهیدان شهدای روحانیت هستند. در طول عمر ایران عزیز، علمای ما در حفظ دین پیش قدم بوده‌اند گاهی اوقات حتی  از جان خود می‌گذشتند، مرحوم شهید ثانی ازجمله آنها است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شیخ فضل‌الله نوری نیز در اوج مظلومیت به دار آویخته شد و به قدری فضا آلوده بود که پسرش در مراسم اعدام پدر کف زد، و بعدها سید نواب صفوی و یارانش ... تا رسید به دورانی که نهضت اسلامی آغاز شد.

غیب‌پرور ادامه داد: انقلاب اسلامی را نباید در اضمحلال حکومت پهلوی عیارسنجی کرد زیرا این کوچک‌کردن وزن انقلاب است، انقلاب اسلامی لوای اسلام را یکبار دیگر بر پهنای دینی بلند کرد، قرن‌های متمادی تبلیغ کردن که دین نمی‌تواند حکومت و جامعه را مدیریت کند، دین یک امر شخصی است.

وی ادامه داد: غربی‌ها، لیبرال‌ها و اردوگاه کمونیسم اعتقاد داشتند دین از سیاست جداست، شرق و غرب عالم در بی‌توجهی به دین به اجماع رسیده بودند. آنهایی که دین را می‌شناختند علیه این تفکر قیام کردند، امام راحل این تفکر را قبول نداشتند و در طول زندگی آرامش نداشتند، تبعید شدند و بسیار در راه دین سختی کشیدند.

غیب‌پرور بیان کرد: روحانیت دین خود را به نظام ادا کرده است، 17 هزار دستار به‌دست و عمامه به‌دست در جنگ حاضر شدند و در دفاع از حرم نیز 30 شهید روحانی در جمع شهدای مدافع حرم داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: اختلاف‌افکنی شیوه جدید دشمنان در ضربه‌زدن به نظام اسلامی است، علمای اهل سنت نور چشم ما هستند، پای حفظ اسلام که برسد شیعه و سنی نداریم مکتب پیامبر اسلام باید بماند که می‌ماند.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است

رئیس بسیج پیشکسوتان کشور گفت: انقلاب اسلامی همچون انفجار نور در دنیا تاثیر گذاشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، سردار تقی رضایار در مراسم یادواره سردار شهید حجازی و گرامی‌داشت شهدای کنسولگری ایران، یادمان شهید آیت‌الله سلیمانی و حمایت از عملیات وعده صادق در سالن زنده‌یاد حسن‌پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیراب سوادکوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی رسالتی جهانی دارد، گفت: شیعیان ایران جایگاه بسیار خوب و مهمی در میان 56 کشور اسلامی دنیا دارند، همان‌گونه که پیامبر اکرم(ص)  با اشاره به سلمان ملت ایران را بسیار تأثیرگذار دانستند، با این تفکر مهدوی و جهانی، سپاه پاسداران تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با توجه به نظرات اندیشمندان دنیا، بیان کرد: بسیاری پایان تاریخ را براساس چالش بین اسلام و دیدگاه لیبرال و غربی می‌دانند و تاکید دارند آن اسلامی در جهان توسعه پیدا می‌کند که خاستگاه آن در ایران است. 

وی تصریح کرد: باید گفت که در بحث عمق‌بخشی خارجی، کف خیابان‌های دنیا امروز با ما همسو شده است، انقلاب اسلامی انفجار نوری بود که علاوه بر داخل کشور در دنیا هم تاثیر‌ گذاشته است. 

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور افزود: امام نگاه سیستمی و سیاسی برای ما آورد و در این نوع از نگاه راهبردی سردار حجازی، سردار سلیمانی و دیگر مدافعان حرم نقش آفرینی کردند.

سردار رضایار از قول شهید تهرانی مقدم گفت: آدم‌های ضعیف به اندازه تجهیزات و امکاناتشان و انسان‌های قوی بر طبق آرزوهایشان کار می‌کنند و محصول تفکر این شهید بود که نیروی هوایی کشورهای غربی در یک روز نابود شدند.

وی افزود: این نگاه تمدنی که ما را به عظمت می‌رساند، سنگ را در دست جوان فلسطینی به پهپاد تبدیل کرد .

وی تصریح کرد: آینده برای ما کاملا روشن است و می‌دانیم در نگاه تمدنی ما جایگاه امام زمان(عج) کجاست و ابتدا و انتهای جهان برای ما مشخص است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • جهان اسلام بعد از عملیات وعده صادق مورد تکریم واقع شد
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است