Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور اصحاب رسانه کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات گرامیداشت فجر سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل جلسه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان؛ با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی  ادارات مهاباد کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات ستاد گرامیداشت فجر سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه که در صدا و سیمای مرکز مهاباد تشکیل شده بود بر اهمیت اطلاع رسانی دقیق دستاوردها، خدمات و نعمات انقلاب اسلامی در منطقه تاکید شد.

قبادی، دبیر کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات ستاد بزرگداشت ده فجر شهرستان مهاباد از تشکیل 18 کمیته مرتبط با این ستاد خبر داد و افزود: برنامه ریزی وسیعی در صدا وسیمای مرکز مهاباد برای بزرگداشت دهه فجر صورت گرفته است که می طلبد رسانه های فعال در سطح شهرستان با هم افزایی هرچه بیشتر نسبت به انعکاس دستاوردهای انقلاب در جامعه و معرفی نخبگان پرورش یافته در فضای فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی اقدام نمایند.

ویژه برنامه های دهه فجر 96 با شعار «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی؛ اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» از دوازدهم بهمن ماه سال جاری همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشور آغاز و تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه در این مراسم گفت: امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش را حمایت کردند و زیر چتر حمایتی خود قرار دادند، تا نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

سرتیپ دوم خلبان ستاد پرویز مرادبکی افزود: امروز ارتش بر خود می‌بالد که زیر چتر ولایت روی پای خود می‌ایستد و در آسمان و زمین حضور دارد و اینها فقط گوشه‌ای از اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

او همچنین گفت: ارتش هم اکنون در اوج قدرت قرار دارد و در حفاظت از آرمان‌های امام و شهدا ذره‌ای عقب نشینی نکرده است و پا به پای نیرو‌های مسلح وعده‌های صادق را محقق می‌سازد.

فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه تاکید کرد: به دوستان و دشمنان خود اعلام می‌کنیم که ارتش نه برای حمله بلکه برای صلح در جهان حضور دارد و البته به دشمن در خانه خودش پاسخ می‌دهیم و این نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است.

استاندار همدان هم با اشاره به اینکه فرزندان ایران در عرصه‌های مختلف دلبستگی و وابستگی خود را به مکتب و ارزش‌ها و سرزمینمان نشان دادند گفت: در آغازین روز‌های انقلاب از فرصتی که ایجاد شده بود و دشمن قصد داشت که این نیروی دلسوز را از درون متلاشی کند که امام خمینی (ره) با دوراندیشی و درایتمندی، روح و هویت جدیدی به ارتش داد.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: امروز نیروی قدرتمند ارتش در کنار دیگر نیروها، نظم و امنیت را هم در داخل و هم در بیرون از مرز‌ها تامین کردند.

او همچنین گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت آمریکا و انگلیس، پس از ۷ ماه ددمنشی و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان بیگناه، خواری و ذلت را به اوج رساند و به مرکز دیپلماسی ما حمله کرد، که به دستور رهبر معظم انقلاب، ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیرو‌های مسلح در یک دفاع مشروع، پاسخ دندان شکنی به دشمن صهیونیستی دادند.

استاندار همدان افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال جنگ نبوده و در آرمان‌های خود تعارفی با کسی ندارد و در وعده صادق نیرو‌های ما وارد عمل شدند و صد‌ها موشک و پهپاد به سمت دشمن پرتاب کردند.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم
  • مسائل ازدواج آسان و فرزندآوری در استان بوشهر احصا شود
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است
  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند