Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از  سایپا نیوز؛ محمد عسکری با اشاره به انجام پروژه های مستمر نظارتی در سطح گروه جهت تولید خودروهای برخوردار از استانداردهای آلایندگی، اظهارکرد: گروه خودروسازی سایپا با درک کامل از ضرورت اهتمام نسبت به تولید خودروهای دارای کمترین میزان آلایندگی، اقدام به اجرای برنامه های مختلفی جهت پایش کیفیت محصولات خود کرده و به موفقیت های بزرگی دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال گذشته و براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروهای سایپا سبزترین محصولات تولید ایران بوده اند و توانسته اند بالاترین امتیازها در زمینه میزان آلایندگی را کسب کنند.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: شرکت سایپا با همکاری مگاموتور، برنامه ریزی گسترده ای در زمینه جاری سازی پروژه های ارتقای کیفیت انجام داده و توانسته بالاترین درصد سازگاری خودروهای این شرکت با الزامات جاری کشور یعنی استاندارد یورو4 را رقم بزند.

وی با بیان این مطلب که سایپا خود را متعهد به تلاش و برنامه ریزی در زمینه کاهش سطح آلایندگی خودروها می داند، خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز با کنترل مستمر در زمینه گازهای خروجی از خودروها و سرمایه گذاری و برنامه ریزی در زمینه ارتقای سطح کیفی قطعه سازان مرتبط در این حوزه، توانسته ایم سطح مورد نظر خود را در این زمینه حفظ کنیم.

عسکری در ادامه افزود: فرایندهای ارتقای سطح آلایندگی محصولات سایپا منطبق با چشم اندازهای قانونی در کشور است و از این منظر، ارتقای استاندارد آلایندگی خودروها به سطح یورو5 را در دستور کار قرار داده ایم.

وی برخی از تولیدات فعلی گروه سایپا را برخوردار از استاندارد آلایندگی یورو5 دانست و گفت: محصولات چانگان CS35 و برلیانس H330 موفق به پوشش الزامات استانداردی یورو5 شده اند و ما در تلاش هستیم که با ارتقای کیفیت سایر خودروها، تمامی محصولات گروه را به سطح یورو5 برسانیم.

قائم مقام معاونت کیفیت گروه خودروسازی سایپا در خاتمه گفت: در حوزه مصرف سوخت، با پیاده سازی فاز دوم استاندارد ملی، تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا الزام ها و مصوبه های کمیته معیار مصرف انرژی را از ابتدای دی ماه سال جاری تحت پوشش قرار داده اند و با دستیابی به این موفقیت، گروه سایپا توانسته گامی موثر در عمل به ماده 4 مصوبه اخیر قانون هوای پاک مجلس شورای اسلامی بردارد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت

سید علی المدرسی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد: مدرسه پسرانه سمای بافق توانست با امتیاز ۷۷ کنار مدارس پسرانه و دخترانه شهر یزد در صدر مدارس مقطع ابتدایی سما قرار بگیرد.

وی افزود: مدرسه دخترانه سمای بافق هم با ارتقاء امتیاز از ۵۷ به ۷۲ توانست بالاترین میزان ارتقاء در سال تحصیلی جاری را به‌دست آورد و در صدر مدارس ابتدایی سمای استان یزد قرار گیرد.

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد بیان کرد: رتبه و میزان ارتقای رشد کیفیت و امتیاز مدارس استان یزد در سال تحصیلی جاری به شرح ذیل است:

ابتدایی دخترانه بافق 

ارتقاء امتیاز از ۵۷ به ۷۲ درصد

دبیرستان پسرانه دوره دوم یزد

ارتقاء امتیاز از ۵۹ به ۷۲ درصد

ابتدایی دخترانه مهریز

ارتقاء امتیاز از ۶۳ به ۷۵ درصد

دبیرستان پسرانه مهریز

ارتقاء امتیاز از ۵۸ به ۶۷ درصد

ابتدایی پسرانه بافق

ارتقاء امتیاز از ۶۸ درصد

مدارس برتر استان یزد در مقطع ابتدایی

ابتدایی پسرانه یزد با امتیاز ۸۲ درصد
ابتدایی دخترانه یزد با امتیاز ۸۱ درصد
ابتدایی پسرانه بافق با امتیاز ۷۷ درصد

مدارس برتر استان در مقطع دبیرستان دوره اول 

دبیرستان دخترانه یزد با امتیاز ۸۵ درصد
دبیرستان پسرانه یزد با امتیاز ۷۶ درصد
دبیرستان دخترانه میبد با امتیاز ۷۵ درصد

مدارس برتر استان یزد در مقطع دبیرستان دوره دوم

دبیرستان دخترانه یزد با امتیاز ۷۴ درصد
دبیرستان پسرانه یزد با امتیاز ۷۲ درصد
هنرستان پسرانه یزد با امتیاز ۶۶ درصد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلایندگی
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  •  استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • ایران آماده همکاری با سایر کشور‌ها در زمینه زیست محیطی است
  • شناسایی ۲۰۱ واحد صنعتی آلاینده در استان البرز
  • کنعانی: ایران آماده همکاری با سایر کشور‌ها در زمینه زیست محیطی است
  • ایران آماده همکاری با سایر کشورها در زمینه زیست محیطی است