Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران - ایرنا - تیم‌های ورزشی شهرستان گچساران روز جمعه 29 دی میزبان سه بازی در لیگ‌های برتر واترپلو، هندبال بانوان و فوتسال لیگ دسته دوم کشور است.

به گزارش ایرنا، در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم بانوان نفت و گاز گچساران میزبان تیم هیات هندبال کردستان است.
این بازی از ساعت 10 در سالن پد خندق شهر دوگنبدان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران با 14 امتیاز بعد از تیم‌های تأسیسات دریایی تهران 16 امتیازی و با تفاضل گل کمتر نسبت به هیات هندبال لارستان با 14 امتیاز در مکان سوم مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور قرار دارد.
در هفته هشتم لیگ برتر واترپلوی کشور تیم نفت و گاز با نیروی زمینی ارتش تهران باری می‌کند.
این دیدار از ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۹ دی‌ماه در استخر مجموعه ورزشی آزادی شهر دوگنبدان برگزار خواهد شد.
تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران با 20 امتیاز در رتبه نخست و نفت و گاز گچساران با 10 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.
تیم ماهان گچساران نیز که به عنوان نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دوم کشور حضور دارد در هفته دوم این مسابقات ساعت 16.30 روز جمعه 29 دی در مجموعه ورزشی شهید بشارت شهر دوگنبدان میزبان پالایش نفت آبادان است.
این تیم در نخستین گام با نتیجه پرگل 6 بر صفر صدرای شیراز را در هم کوبید.
تیم ماهان گچساران در این مسابقات با تیم‌های پالایش نفت آبادان، صدرا شیراز، شهر شاهین شهر، مقاومت تهران و مقاومت شهید عباس نژاد اقلید در گروه سوم قرار دارد.
مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور به‌صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و از هر گروه 2 تیم برتر راهی مرحله بعدی این مسابقات خواهند شد.
شهرستان گچساران با 18 تیم در لیگ‌های مختلف کشور قطب اصلی ورزش کهگیلویه و بویراحمد است.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: موسوی
8143/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حضور ۸ ورزشکار قمی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو نقطه عطف ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲ بود. ورزشکارانی که برخی با مدال و برخی هم دست خالی بازگشتند.

افتخار آفرینی دختران هندبالیست قمی در رقابت‌های کشوری و آسیایی، نایب قهرمانی دختر گلف باز قمی در المپیاد استعداد‌های برتر کشور، عنوان چهارمی دختران والیبالیست قمی درمسابقات کشوری و درخشش بانوان قمی در مسابقات پتانک بانوان کشور بخشی از افتخار آفرینی‌های بانوان قم در عرصه مختلف ورزش بود.

درخشش دانشجویان قم در المپیاد دانشجویان شاهد کشور، جایگاه چهارم پسران قم در مسابقات والیبال دانش آموزی، درخشش باستانی کاران نوجوان قم در المپیاد استعداد‌های برتر کشور، درخشش تنیسور قمی در رقابت‌های چهار باغ، کسب نخستین مدال بین‌المللی رشته فریزبی ایران توسط ورزشکار قمی، مدال آوری کشتی گیران قمی در رقابت‌های پیشکسوتان کشور، قهرمانی در مسابقات پینگ پنگ منطقه ۶ کشور، نشان نقره تکواندوکار نونهال قمی در رقابت‌های قهرمانی کشور تیتر خبر‌های شیرین تابستان ورزش قم در سال ۱۴۰۲ بود.

سفر رئیس کمیته توسعه بدمینتون آسیا به قم برای توسعه و افزایش سرانه این رشته هم در تابستان سال گذشته رخ داد.

نقطه تاریک ورزش استان هم به اتفاقات هیئت کشتی تعلق داره که دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه کشور ۲۱ روز در قم رئیس بود و با رفتنش دود را در چشم ورزشکار کرد/ هیئتی که در حال حاضر نیز مدت‌ها با سرپرست اداره می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • ۲۴ تیم یورو ۲۰۲۴ شناخته شدند!
  • 24 تیم یورو 2024 شناخته شدند!
  • دهکده المپیک پاریس میزبان مهدکودک برای فرزندان ورزشکاران
  • جاذبه های گردشگری گچساران میزبان مسافران نوروزی
  • شیراز، میزبان رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا
  • مازندران میزبان تورجهانی تنیس شد
  • شیراز میزبان مسابقات هندبال قهرمانی آسیا شد
  • شیراز میزبان هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا شد