Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت حمل و نقل چین اعلام کرد تیم جستجو و نجات، محل قرار گرفتن لاشه کشتی نفتکش ایرانی را در عمق دریا پیدا کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ،وزارت حمل و نقل چین امروز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای از شناسایی محل لاشه کشتی نفتکش ایرانی در عمق دریا خبر داد.

به گزارش رویترز، در بیانیه وزارت حمل و نقل چین در این‌باره آمده است تیم جستجو و نجات، محل قرار گرفتن لاشه کشتی نفتکش سانچی را در عمق دریا پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به موجب این گزارش، لاشه نفتکش ایرانی در عمق ۱۱۵ متری زیر سطح دریا قرار دارد و مقامات در حال آماده‌سازی شرایط به منظور اعزام ربات‌های زیرآبی به منطقه به منظور بررسی آن هستند.

پیشتر اعلام شده بود تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد در پی غرق این کشتی، دو لکه نفتی یکی به وسعت ۶۹ کیلومتر مربع و لکه دیگری به وسعت ۴۰ کیلومتر مربع -که کمی رقیق‌تر است- ایجاد شده است.

غرق شدن نفتکش بزرگ سانچی در روز یکشنبه که فجیع‌ترین سانحه کشتی در دهه‌های اخیر لقب گرفته، نگرانی‌هایی را درباره صدمه به محیط زیست ایجاد کرده است. به موجب این گزارش، ۳۱ نمونه آب از مناطق اطراف محل غرق نفتکش جمع‌آوری شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد

جواد بلندی گفت: این فراورده های نفتی به وسیله ۵۸ هزار و ۳۶۰ سرویس نفتکش از انبار نفت حوزه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه اعزام شده است.

وی بیان کرد: اهمیت این حجم از انتقال با نظر گرفتن افزایش ۱۱ درصدی مصرف توزیع پایدار سوخت نسبت به سال ۱۴۰۱ و عبور موفق از بحران‌ها و شرایط سخت سوخت‌رسانی میسر شده است.

مدیر شرکت نفت منطقه تربت‌حیدریه ادامه داد: از این میزان حدود ۳۷۲ میلیون لیتر از مبادی حمل جنوب کشور با بهره‌گیری از ظرفیت نفتکش‌های ناوگان حمل و نقل منطقه تامین و بقیه از طریق خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی دریافت شد.

وی گفت: همچنین ۲۵۵ میلیون لیتر بنزین مصرفی منطقه به وسیله نفتکش از انبار نفت بندرعباس و رفسنجان تامین شد.

بلندی خاطر نشان کرد: منطقه عملیاتی شرکت نفت منطقه تربت حیدریه دارای چهار ناحیه مشتمل بر ۱۰ شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان با ظرفیت افزون بر ۲۳۵ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی است.

به گفته وی، منطقه تربت حیدریه با توان حمل ۳۱۸ دستگاه نفتکش یکی از مناطق ۳۷ گانه و از جمله هشت منطقه فعال صادراتی کشور محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها
  • گرفتن تعهد از ملی پوشان کشتی تا انتظار برای پاسخ یک خطی آقای مدیر کل
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • (ویدیو) هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • پیام احساسی کامران قاسم‌پور برای خداحافظی آقای عضله / کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • قاچاقچی با سوخت قاچاق به مقصد نرسید