Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل هتل های هما افزود: باید تمامی ظرفیت های استان را در زمینه هتلینگ فعال ساخت چون نزدیکی به تهران و وضعیت اقتصادی استان اجرای این گونه طرح ها را به صرفه می کند.
وی با اشاره به احداث و راه اندازی خوابگاه ها توسط دستگاه های اجرایی،اظهار کرد: ما با خوابگاه های دستگاه ها مخالف هستیم و به طور قانونی فقط دستگاه های امنیتی و حاکمیتی می توانند چنینی خوابگاهی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار قزوین ادامه داد: هزینه نگهداری واستهلاک این خوابگاه ها نیز نسبت به هتل ها بسیار بیشتر است.
وی افزود: قزوین نزدیک به تهران است و به راحتی می توان همایش های پایتخت را به این شهر آورد و آنها را به شکل شایسته میزبانی کرد.
زاهدی با اشاره به عقد قرارداد برای ساخت هتل هما در قزوین، گفت: مبنای کار ما باید قرارداد منعقد شده در سال 95 برای احداث هتل در استان باشد و می توان با حفظ آرای 2 طرف متممی را نیز بر قرارداد سابق بیافزاییم.
وی افزود: برای ما احداث هتلی با استانداردهای جهانی مهم است و بهتر است که برند هتل هما بر روی این هتل در حال احداث باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین نیز در این نشست گفت: ظرفیت های بسیار زیادی در قزوین برای توسعه هتل وجود دارد.
علی فرخزاد افزود: ضریب اقامتی هتل های استان هم اکنون بالای 90 درصد است و این رقم به خوبی ظرفیت استان را در زمینه اماکن اقامتی نشان می دهد.
شهردار قزوین نیز در این دیدار گفت: طرح های سرمایه گذاری این شهر مورد شناسایی قرار گرفته است و چندین سرمایه گذار برای احداث هتل در زمین های همجوار بوستان ملی باراجین اعلام آمادگی کردند.
علی صفری افزود: با توجه به تغییر مدیریت گروه هتل های هما در صورت علاقه مندی برای احداث هتل، قرارداد منعقد شده در قبل تمدید می شود.
وی افزود: قرارداد این طرح همزمان با سفر رییس جمهوری در سال 95 منعقد شده بود و با گذشت یکسال و نیم از این ماجرا تنها جز مکاتبات ارتباطی بین مجموعه مدیریتی استان و مدیریت هتل های هما برقرار نشده بود.
مدیرعامل گروه هتل های هما نیز در این دیدار گفت: برای ما جای تعجب داشت که استانی با این ظرفیت ها هتل مناسب ندارد.
اصغر خیامیان افزود: باید ابتدا ظرفیت های موجود و توانمندی های استان را در صنعت گردشگری مورد بررسی قرار دارد و سپس وارد مرحله عملیاتی ساخت هتل شد.
وی ادامه داد: قرارداد احداث هتل توسط گروه هتلهای هما در استان قزوین از قبل منعقد شده و هم اکنون در مرحله تحویل زمین و مرحله اجرایی هستیم.
خیامیان افزود: این پروژه عامل بهره وری زمین های همدست مجاور پروژه نیز خواهد شد.
وی افزود:انتظار داریم با توجه به این شاخص ها و اینکه مجری این طرح یک سازمان عام المنفعه است به موضوع این طرح نگریسته شود و در حمایت ها و تسهیلات استانی مورد حمایت قرار گیرد.
مدیرعامل گروه هتل های هما افزود:امیدواریم براساس قرارداد منعقد شده و با نگاه به اینکه باید ابتدا زیرساخت ها را فراهم کرد و بعد گردشگری را توسعه داد به این موضوع نگریسته شود.
وی افزود: گروه های هتل هما استراتژی توسعه دارد و به طور کلی علاقمند به هتل سازی و کمک به رونق گردشگری کشور هستیم.
استان قزوین در حال حاضر دارای 14 هتل بهره بردار است.
61013013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سپاه صاحب الامر (عج) استان با سردار پاسدار رفیعی آتانی فرمانده سپاه و مدیران ارشد سپاه استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار استاندار قزوین با تبریک سالروز تشکیل سپاه از زحمات همکاران و فرماندهان سپاه استان تقدیر کرد.

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان هم حفاظت از دستاورد‌های انقلاب و کمک به سازندگی کشور را از جمله وظایف سپاه بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)
  • احداث کارخانه فرآوری شرط واگذاری معادن جدید استان کرمان
  • برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران