Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@03:51:43 GMT

ارسال ربات زیردریایی برای یافتن سانچی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۸۹۸۸

به گزارش گلوبال تایمز، وزارت حمل‌و‌نقل چین امروز -چهارشنبه- اعلام کرد که پس از غرق شدن نفت‌کش ایرانی سانچی در شرق دریای چین که روز یکشنبه گذشته به وقوع پیوست، اکنون محل قرار گرفتن این کشتی مکان‌یابی شده است.

بنا بر اعلام این وزارت‌خانه اکنون سانچی در عمق ۱۱۵ متری زیر آب قرار گرفته است.

دفتر نجات شانگهای که زیر مجموعه وزارت حمل و نقل چین است، به دنبال برنامه‌‌ریزی برای ارسال ربات‌های زیر دریایی برای پیدا کردن کشتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس دو کشتی به نام‌های «هایشان ۱۶۹» و «دانگلی ۶» با هدف آغاز عملیات پاک‌سازی به محل غرق شدن کشتی رسیده‌اند.

کشتی نفت‌کش ایرانی با پرچم پاناما حامل ۱۳۶ هزار تن نفت و میعانات گازی ایران پس از برخورد با کشتی کریستال چین دچار حریق و آتش‌سوزی شده و پس از هشت روز غرق شد. ۳۲ خدمه این کشتی شامل ۳۰ ایرانی و دو بنگلادشی نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی این تصور را داشت که دیوید تیلور در فینال ایکس یا همان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برابر حریفی جوان به نام آرون بروکس مغلوب شود. این اتفاق خیلی راحت تر از آنچه که خود بروکس هم فکرش را می کرد، رقم خورد. 

اما جانشین دیوید تیلور در وزن 86 کیلوگرم المپیک حالا حسن یزدانی یا کامران قاسمپور را به عنوان جدی ترین رقیب خود در المپیک برای رسیدن به قهرمانی پیش رو دارد.

آرون بروکس بلافاصله بعد از کسب عنوان قهرمانی با سوالی در خصوص مواجهه با رقبای ایرانی اش که حسن یزدانی یا کامران قاسمپور هستند، صحبت کرد و واکنش عجیبی هم داشت: " کشتی دوستان ایرانی به زودی شما را می بینم. از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنید!"

این کشتی گیر آمریکایی که احتمالا در سال های اخیر در خصوص حمله برخی کاربران ایرانی به صفحه شخصی دیوید تیلور بعد از پیروزی اش برابر حسن یزدانی چیزهایی شنیده، واکنش طعنه آمیزی به این موضوع داشته است!

او سپس درباره انتخابی بین کامران و حسن هم می گوید: "من نمی دانستم کامران و‌ حسن با هم کشتی دارند! مگر آسیب دیدگی نداشتند؟ به هر دوی آن ها می گویم که موفق باشید."

دیگر خبرها

  • بازآفرینی داستانی از پهلوان ایرانی برای کودکان
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد
  • زمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای در کره شمالی
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE
  • دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟
  • ارسال ۱۰۰۰ اثر به نخستین جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی
  • احضار سفیر سوئیس به سپاه؟ | پاسخ سخنگوی وزارت خارجه
  • واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها